بازار دیجیتال- در بازار کیبورد برندهای مختلفی موجودند که هر کدام سهمی از آمار فروش بازار را به خود اختصاص داده‌اند.
فراسو، جنیوس، میوا، A۴TECH، لاجیتک و... از برندهای مطرح عرضه‌کننده کیبورد در بازار داخلی هستند که البته این اواخر در مورد برخی از برندها مانند لاجیتک با افزایش شدید قیمت مواجه بوده‌ایم.

بر اساس اعلام فعالان بازار، طی یک هفته اخیر قیمت این کالاها به دلیل نوسانات شدید نرخ ارز افزایش یافته است و در مورد تعدادی از مدل‌ها در بازار با کاهش موجودی مواجه هستیم. به همین دلیل برندهای وطنی این اواخر اقبال بلندتری در بازار داشتند تا نمونه‌های وارداتی.
محمد اصلانی، یکی از فعالان بازار کامپیوتر می‌گوید: اگر چه طی یکی دوسال اخیر میزان تقاضا برای کیبوردها به علت رشد استفاده از لپ‌تاپ‌ها کاهش یافته است، اما بازار این کالا همچنان مشتریان خود را دارد.
براساس نظرسنجی باشگاه فعالان آی سی تی نیز در بازار کیبورد در حال حاضر برند فراسو با کسب 7/35 درصد محبوب‌ترین برند در بازار کیبورد است. این درحالی است که سهم محبوبیت این برند در هفته دوم بهمن ماه سال 90 در حدود 41 درصد بوده است.
پس از این برند نیز جنیوس با کسب ۵/۲۲ درصد از سهم محبوبیت بازار در رتبه دوم محبوب‌های بازار کیبورد ایستاده است. سهم محبوبیت این برند در زمینه کیبورد طی هفته دوم بهمن ماه سال ۹۰ در حدود ۲/۱۵ درصد بوده است.
در رتبه سوم برندهای محبوب بازار کیبورد هم A4TECH با کسب 22 درصد از سهم فروش بازار ایستاده است. سهم محبوبیت این برند در هفته دوم بهمن ماه سال 90 در حدود 4/22 درصد بوده است.
میوا هم با کسب ۹/۹ درصد از سهم محبوبیت بازار کیبورد در رتبه چهارم محبوب‌های بازار این کالا قرار گرفته است. این درحالی است که سهم محبوبیت این برند در هفته دوم بهمن ماه سال ۹۰ در حدود ۹/۷ درصد بوده است.