فروشندگان گوشی‌های اچ تی سی سه مدلDESIRE C ، EXPLORER و CHACHA را به عنوان خوش‌فروش‌های بازار معرفی کردند.

گوشی‌های فوق به دلیل برخورداری از امکانات بالا و قیمت مناسب توانسته‌اند به‌عنوان خوش فروش‌های این برند تایوانی در بازار معرفی شوند. از امکانات گوشی DESIRE C اچ تی سی می‌توان به صفحه نمایش ۵/۳ اینچی Capacitive touchscreen با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و قابلیت ارتقای حافظه اصلی توسط مموری کارت تا ۳۲ گیگابایت، سیستم عامل آندروید و پردازنده ۶۰۰ مگاهرتزی اشاره کرد.
صفحه نمایش 3/3 اینچی لمسی با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری 15/3 مگاپیکسلی و قابلیت ارتقای حافظه اصلی توسط مموری کارت تا 32 گیگابایت، سیستم‌عامل آندروید و پردازنده 600 مگاهرتزی از امکانات گوشی EXPLORER به شمار می‌آید.
همچنین گوشی CHACHA اچ تی سی که با ظاهری متفاوت نسبت به سایر گوشی‌های اچ تی سی تولید و روانه بازار شده با تقاضای بالایی از سوی مشتریان روبه‌رو شد.
این گوشی اچ تی سی با برخورداری از صفحه کیبورد دار و صفحه نمایش لمسی تولید شده، دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی 6/2 اینچی با قابلیت نمایش 256 هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، سیستم‌عامل آندروید و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری‌کارت تا 32 گیگابایت، تولید و روانه بازار شده است.