فروشندگان گوشی‌های ال‌جی از استقبال مشتریان از گوشی‌های ارزان قیمت این برند کره‌ای در سطح بازار خبر دادند. کاهش قدرت خرید مردم باعث شده تا بیشتر به سمت گوشی‌های ارزان قیمت ال‌جی در بازار روی آورند. از گوشی‌های پرفروش ال‌جی زیر ۱۵۰ هزار تومانی می‌توان به مدل‌های P۵۲۰ و KP۵۰۰ اشاره کرد که با تقاضای بالایی از سوی مشتریان روبه‌رو شده است.

قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت، صفحه نمایش لمسی TFT ۲/۸ اینچی با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا چهار گیگابایت از ویژگی‌های گوشی P۵۲۰ به شمار می‌آید.

همچنین از قابلیت‌های گوشی KP۵۰۰ Cookie ال‌جی می‌توان به صفحه نمایش لمسی ۳ اینچ TFT با وضوح ۲۴۰ در ۴۰۰ پیکسل، دوربین سه مگاپیکسل با کانون ثابت، بلوتوث ۱/۲ با A۲DP، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت، شتاب سنج برای چرخش اتوماتیک صفحه نمایش، صفحه کلید مجازی QWERTY، رادیو FM با RDS، منوی Widget و اجرای همزمان چند برنامه با Task Manger، گالری عکس با ویژگی لمسی، تشخیص دستخط، شماره گیری هوشمند، مرورگر مستندات Office (بدون پشتیبانی PowerPoint) و طراحی ساده و شیک اشاره کرد.