دسترسی لازم جهت تکمیل ثبت نام از طریق سایت رایتل برای آن دسته از متقاضیان که در سال‌جاری و در فروش‌های ویژه رایتل به مناسبت روز پدر و روز مادر برای خرید سیم‌کارت‌های دائمی و دیتا اقدام کرده‌اند فراهم شده و همه متقاضیان تنها تا روز عید سعید فطر می‌توانند نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند. روابط عمومی رایتل با انتشار این اطلاعیه اعلام کرده است: متقاضیان سیم‌کارت‌های دائمی و دیتا که در سال‌جاری و در شهرهای تهران و کرج پیش ثبت‌نام کرده و تا کنون نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نکرده اند، حداکثر تا پایان روز عید سعید فطر برای اتمام مراحل ثبت نام خود فرصت دارند.

بدیهی است پیش ثبت‌نام متقاضیانی که تا تاریخ فوق اقدام به تکمیل مراحل ثبت نام نکنند، ملغی می‌شود و امکان تخصیص شماره انتخابی و استفاده از بسته‌های تشویقی پیشین وجود نخواهد داشت.

دسترسی لازم برای همه افرادی که در سال‌جاری پیش‌ثبت‌نام کرده و شرایط لازم را داشته‌اند، فراهم شده است و همه متقاضیان می‌توانند صرفا از طریق مراجعه به وب‌سایت رایتل به نشانی www.rightel.ir ثبت نام خود را تکمیل کنند. در صورت بروز هرگونه سوال یا اشکال، شهروندان گرامی می‌توانند ضمن دریافت اطلاعات لازم از طریق سایت رایتل به آدرس www.rightel.ir در همه ساعات شبانه روز با «مرکز تماس مشترکین رایتل» با شماره تلفن ۲۹۲۰- ۰۲۱ تماس بگیرند.