یک مینی لپ‌تاپ پرفروش از اچ‌پی - ۱۴ مرداد ۹۱

بازار دیجیتال- مینی لپ‌تاپ‌ها با وجود نواقصی که نسبت به لپ‌تاپ‌ها دارند در بازار طرفداران زیادی دارند و بسیاری از افرادی که به دنبال لپ‌تاپ‌های سبک و جمع و جور و البته ارزان قیمت هستند از مخاطبان و مشتریان پروپاقرص این دستگاه‌ها هستند. عدم تجهیز به اپتیکال درایو، تجهیز به صفحه نمایش و کیبورد کوچک و همچنین عدم پشتیبانی از کارت گرافیک و... پرقدرت به دلیل تجهیز به پردازنده ضعیف، برخی از نقاط ضعف این دستگاه‌ها هستند که البته با مدنظر قرار دادن این نواقص، کاربران از این دستگاه استقبال می‌کنند.

به هر حال با وجود تمام این کاستی‌ها و نواقص، این کالا مخاطبان زیادی دارد و در حال حاضر در بازار کمیاب است. اما شرکت‌های عرضه‌کننده برای حفظ مشتریان خود چند نمونه از این محصولات را به بازار داخلی عرضه کرده‌اند. یکی از این شرکت‌ها اچ پی است.

مدل Mini ۱۱۰-۴۱۳۲tu از مینی لپ‌تاپ‌های پرمخاطب اچ پی در بازار داخلی است.

این مینی لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel N۲۶۰۰ Atom ۱.۶ GHz، رم یک گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۳۲۰گیگابایت است. کارت گرافیک این مینی لپ‌تاپ هم

Intel Graphics Media Accelerator ۳۶۰۰ - MB UpTo ۳۵۸ MB است. تجهیز به صفحه نمایش ۱۰ اینچی از نوع WSVGA Anti-Glare LED-Backlit Display و با وضوح تصویر ۶۰۰×۱۰۲۴ نقطه در اینچ، تجهیز به بلوتوث داخلی، کارتخوان، وب کم با کیفیت VGA به همراه میکروفن داخلی، اسپیکرهای داخلی استریو مدل Genericو... از سایر ویژگی های این مینی لپ‌تاپ است.

Mini ۱۱۰-۴۱۳۲tu همچنین به تاچ پد مالتی‌تاچ با دکمه خاموش و روشن، شبکه LAN: Integrated ۱۰/۱۰۰ BASE-T Ethernet LAN، شبکه بی‌سیم Wireless، سه پورت USB ۲.۰، پورت خروجی VGA و... مجهز است.

مینی لپ‌تاپ ۱.۳۸ کیلوگرمی اچ پی که در رنگ مشکی به بازار داخلی عرضه شده است با قیمتی در حدود ۶۵۰ تا ۶۷۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.