اسپیکرهای بی‌سیم با امکان ارتباط Wi-Fi

دنیای‌اقتصاد- شرکتSony برای آن دسته از طرفداران موسیقی که دوست دارند موسیقی دلخواهشان را همیشه و همه‌جا گوش کنند، محصولات جدیدی را به بازار معرفی کرده است. این محصولات جدید در واقع اسپیکرهای بی‌سیمی هستند که از طریق ارتباط Wi-Fi با دستگاه‌های دیگر مرتبط می‌شوند. این اسپیکرها با مدل‌های SA-NS۳۱۰، SA-NS۴۱۰ و SA-NS۵۱۰ به بازار معرفی شده‌اند.

اسپیکرهای جدید Sony از طریق ارتباط Wi-Fi امکان گوش دادن به موسیقی را به صورت مستقیم از سیستم‌های پخش قابل حمل برای کاربرانشان فراهم می‌آورند. با استفاده از این اسپیکرهای جدید و جالب کاربران می‌توانند به رادیوهای اینترنتی هم به راحتی گوش کنند. این اسپیکرها طراحی سبکی داشته و قابلیت حمل و جا به جایی راحت را دارند. باتری قابل شارژ این محصولات در هر بار شارژ امکان پخش مداوم بیش از ۵ ساعت موسیقی را به کاربران می‌دهد. در هنگام اتصال به دستگاه‌های دیجیتال شخصی اپل مانند iPhone، iPad و انواع iPod این دستگاه از قابلیتی به نام AirPlay برای اجرا و کنترل موسیقی بهره می‌گیرد. این قابلیت برای استفاده با دستگاه‌های دیگر با اپلیکیشنی به نام Network Audio کار می‌کند.

این اسپیکرها قابلیت پخش صدای ۳۶۰ درجه را داشته و از چهار توئیتر خارجی و یک ساب ووفر قوی بهره می‌برند. شرکت Sony اما هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این اسپیکرها به بازار اعلام و منتشر نکرده است.