بازار دیجیتال- سناریوی بازی بازار با قیمت‌ها در بازار کامپیوتر و تجهیزات دیجیتالی و... همچنان به روال سابق پیش می‌رود و گویا بازار قصد ندارد اندکی آرام گیرد و هر زمزمه‌ای در رابطه با رشد نرخ دلار، قیمت‌ها را در بازار به جست و خیز وا می‌دارد.

نمونه بارزش همین رشد ۲۰ تا ۲۵ تومانی نرخ دلار آزاد است که طی دو روز گذشته باعث رشد۱۰تا ۲۰ هزار تومانی و در برخی موارد ۳۰ هزار تومانی قیمت‌ها در بازار کامپیوتر شد.
به گفته فعالان بازار، این افزایش قیمت تنها به دلیل رشد قیمت دلار آزاد نیست. بلکه می‌تواند به معنی ادامه روند صعودی قیمت دلار باشد.
آنها می‌گویند، با قوت گرفتن پیش‌بینی روند صعودی قیمت‌ها طی روزهای آینده بسیاری از فعالان بازار طبق روال گذشته از عرضه کالاهای پرمخاطب در بازار خودداری کرده و در حال حاضر مدل‌های پرمخاطب در بازار کمیاب شده‌اند که البته این اتفاقی است که اکثر اوقاتی که با رشد نرخ دلار مواجه می‌شویم در بازار کامپیوتر و به ویژه لپ‌تاپ شاهد آن هستیم.
فعالان بازار همچنین از کاهش موجودی به دلیل سختی شرایط واردات کالا خبر داده و می‌گویند، به دلیل سختی تامین ارز برای سفارش و خرید کالا ما با کاهش موجودی در بازار مواجه هستیم.