تبلت‌های جدید آمازون در راه است

آمازون در حال آماده‌سازی ۵ یا ۶ تبلت جدید در سایزهای مختلف از جمله ۱۰ اینچ است. به گزارش رویترز، در حال حاضر فروش کالاهای معمولی در آمازون رو به کاهش است و مردم بیشتر به خرید کالاهای دیجیتالی روی آورده‌اند. به همین دلیل آمازون نیز در تلاش است تا راه‌های مختلف برای جذب مخاطبان علاقه‌مند به کالاهای دیجیتال را آزمایش کند.

پیش از این گزارش‌های مختلفی مبنی بر عرضه Kindle Fire ۲ در سایز بزرگتر و ضخامت کمتر منتشر شده بود. همچنین گزارش‌هایی در خصوص عرضه نسخه جدید تبلت ۷ اینچی آمازون با نام Coyote و نسخه ۱۰ اینچی با نام Hollywood منتشر شده بود که به زودی وارد بازار خواهند شد. براساس این گزارش‌ها، تبلت Coyote دارای پردازنده ۲ هسته‌ای مشابه Kindle Fire بوده ولی تبلت دوم با مدل Hollywood مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای خواهد بود.

بسیاری از سایت‌های خبری پیش‌بینی کرده‌اند که احتمالا منظور از ۵ یا ۶ تبلت مختلف در واقع دو تبلت ۷ و ۱۰ اینچی با حافظه‌های ذخیره‌سازی مختلفی باشد، اما کلیه گزارش‌ها، وجود تبلت ۱۰ اینچی آمازون را تایید می‌کنند.

اگر آمازون تبلت ۱۰ اینچی تولید کند مستقیما وارد رقابت با آی‌پد اپل خواهد شد.

همچنین علاوه بر تبلت‌های جدید آمازون شایعات بسیاری در رابطه با تلاش این شرکت مبنی بر تولید تلفن هوشمند آندرویدی به گوش می‌رسد.