پخش‌کننده‌های موسیقی هوشمند

دنیای‌اقتصاد- شرکت Sony به تازگی دو محصول جدید از سری واکمن خودش را به بازار معرفی کرده است. این محصولات که با مدل‌های F۸۰۰ و E۴۷۰ به بازار معرفی شده‌اند، برای علاقه‌مندان به موسیقی طراحی شده‌اند. این دستگاه‌ها مجهز به آمپلی فایر دیجیتال S-Master بوده و موسیقی را با کیفیت مناسبی برای کاربرانشان پخش می‌کنند.

علاوه بر اینها برای سرگرمی بیشتر کاربران، این دو محصول از اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده جالبی بهره می‌برند که امکان دسترسی به نقشه‌ها، ایمیل‌ها و گالری‌های چند رسانه‌ای را برای آن‌ها امکان‌پذیر می‌کند. مدل F۸۰۰ دارای پردازنده دو هسته‌ای Nvidia Tegra۲ بوده و از نمایشگر تمام لمسی ۵/۳ اینچی بهره می‌برد.

کاربران این دستگاه امکان ارتباط با سیستم Hi-Fi را هم داشته و به این ترتیب می‌توانند این دستگاه پخش‌کننده موسیقی قابل حمل را از طریق بلوتوث به اسپیکرها، هدفون‌ها و حتی رادیو پخش خودروها هم متصل کنند. این دستگاه که در رنگ‌های صورتی و آبی طراحی شده، مبتنی بر سیستم‌عامل ساندویچ بستنی آندروید است.

مدل E۴۷۰ هم با ضخامت بدنه ۷ میلیمتری برای علاقه‌مندان به موسیقی و گیم انتخاب مناسبی است، چون علاوه بر کیفیت پخش خوب، امکان دسترسی کاربرانش را به بازی‌هایی مانند سودوکو هم فراهم می‌آورد. این دستگاه در دو رنگ قرمز و مشکی متالیک طراحی شده است. نمایشگر ۲ اینچی این پخش‌کننده از نوع تمام لمسی است.

شرکت Sony اعلام کرده است که این دو محصول جدیدش را به زودی و با قیمت ۲۷۰ دلار برای نسخه ۱۶ گیگابایتی F۸۰۰ و قیمت ۳۰۰ دلار برای نسخه ۳۲ گیگابایتی این مدل و البته قیمت ۸۰ دلار برای نسخه۴ گیگابایتی مدل E۴۷۰، قیمت ۹۰ دلار برای نسخه ۸ گیگابایتی و قیمت ۱۱۰ دلار برای نسخه ۱۶ گیگابایتی آن به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند.