دنیای‌اقتصاد- مرورگری مانند فایرفاکس افزونه‌های بیشماری دارد که اکثر ما با توجه به نیاز خود، ده‌ها افزونه را روی این مرورگر نصب می‌کنیم. گاهی اوقات به هر دلیلی ممکن است مرورگر فایر فاکس خود را از سیستم‌مان پاک کنیم و دوباره آن را نصب کنیم. این کار باعث می‌شود که همه افزونه‌هایی که روی این مرورگر نصب کرده ایم از بین برود. پیدا کردن مجدد این همه افزونه در سایت فایر فاکس هم کار ساده‌ای نیست. بهترین گزینه گرفتن یک پشتیبان از نسخه مرورگر فایر فاکستان است.

افزونه FEBE برای این کار کاملا مناسب است. با استفاده از این افزونه، می‌توانید از تمام افزونه‌های نصب شده، تاریخچه مرور وب خود، رمزهای ذخیره شده در مرورگر، نشان‌های ذخیره شده و دیگر تنظیمات آن به‌صورت آفلاین یا آنلاین پشتیبان گرفته تا در مواقع مناسب مورد استفاده قرار گیرند. این قابلیت به خصوص در مواقعی که سیستم‌عامل کامپیوتر خود را عوض می‌کنید بسیار سودمند است و با استفاده از این افزونه، به راحتی می‌توانید فایرفاکس را به حالت سابق خود بازگردانید. این افزونه همچنین امکان تنظیم یک برنامه زمان‌بندی را برای پشتیبان‌گیری در اختیار کاربر می‌گذارد تا عملیات پشتیبان‌گیری بتواند به‌صورت خودکار و بدون دخالت شما انجام پذیرد.
پس از دانلود و نصب این افزونه، باید تنظیمات مربوط به پشتیبان‌گیری را در آن وارد کرده و سپس اقدام به پشتیبان‌گیری کنید. با مراجعه به منوی Tools>FEBE و انتخاب گزینه FEBE Options به پنجره تنظیمات این افزونه هدایت خواهید شد. در این پنجره می‌توانید نوع پشتیبان‌گیری را از میان گزینه‌های Selective، Full profile، Both و Alternate انتخاب کنید که هر کدام، بالطبع اقدام مخصوص به خود را انجام خواهد داد.