کامپیوترهای چندمنظوره و کم‌مصرف

دنیای‌اقتصاد- شرکت MSI به‌تازگی محصولات جدیدش را به بازار کامپیوترهای چند منظوره معرفی کرده است. این محصولات جدید با مدل‌های AE۲۲۸۱ و AE۲۲۸۱G به بازار معرفی شده‌اند و طراحی مدرن و جالب دارند. این دستگاه‌های جدید ساختاری سازگار با محیط زیست دارند و از تکنولوژی لامپ پس‌زمینه LED بهره می‌برند تا به این ترتیب مصرف آنها را تا ۳۰ درصد کاهش بدهد.

مدل AE۲۲۸۱ مجهز به کارت گرافیک Intel HD Graphic ۲۵۰۰ بوده و مدل AE۲۲۸۱G از کارت گرافیک Nvidia GeForce GT۶۳۰M از نوع DDR۳ بهره می‌برد. هر دو این محصولات دارای نسل سوم پردازنده‌های شرکت Intel یعنی Core i۵ ۳۴۵۰S است. نمایشگر این کامپیوترها از نوع LED با اندازه ۱۷/۳ اینچ است که تصاویر را با وضوح full HD و برابر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارند. این دستگاه‌ها همچنین دارای پورت‌های HDMI، USB، میکروفون و هدفون بوده و از شش اسلات کارت حافظه و وب‌کم ۱/۳ مگاپیکسلی بهره می‌برند. طراحی این محصولات به گونه‌ای است که کاربران در صورت تمایل می‌توانند آنها را روی دیوار هم نصب و آویزان کنند.

شرکت MSI اعلام کرده است که این دو کامپیوتر چند منظوره را به‌زودی روانه بازار می‌کند، اما هنوز قیمت و تاریخ دقیق عرضه آنها را اعلام و منتشر نکرده است.