تعدادی از جوانان خلاق فعال در جنبش اشغال وال استریت برنامه‌ای را طراحی کرده‌اند که تصویربرداری از تخلفات و خشونت‌های نیروهای پلیس را با سهولت بیشتری ممکن می‌کند. به گزارش فارس به نقل از آی تی ورلد، این برنامه قابل نصب بر روی گوشی‌های هوشمند که ACLU-NJ Police Tape App نام دارد می‌باشد و بعد از فعال شدن به طور خودکار صدا و تصویر محیط اطراف را ضبط می‌کند، سپس خودش را مخفی می‌کند و حتی می‌تواند یک کپی از فایل ضبط شده را برای اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا که طراح اصلی این برنامه است ارسال کند.

این برنامه مکمل برنامه مشابهی است که ماه گذشته عرضه شده بود و Stop-and-Frisk Watch نام دارد. این برنامه با دو سیستم عامل آندروید و آی او اس سازگاری دارد و اگر در حالت مخفیانه فعال شود حتی آیکون ضبط تصاویر نیز نمایش داده نمی‌شود.

یکی دیگر از مزایای این برنامه ذخیره کردن فایل‌های ضبط شده در بخش‌هایی از حافظه گوشی است که معمولا برای این کار استفاده نمی‌شود.

در نتیجه نیروهای پلیس به سادگی نمی‌توانند فایل‌های مورد نظرشان را بیابند و آنها را پاک کنند. این برنامه تنها دارای سه دکمه است که برای ضبط صدا، ویدئو و آگاهی از حقوق کاربران در مواجهه با پلیس در زمان بازجویی و دستگیری به کار می‌روند.