یک اسپیکر کوچک و پر قدرت

بازار دیجیتال- شرکتAntec SoundScience به تازگی یک محصول جدید را به بازار انواع لوازم جانبی کامپیوترهای شخصی معرفی کرده است. این محصول جدید یک اسپیکر است که با نام Rockus روانه بازار شده است. این اسپیکر جدید که قابلیت پخش صدا به صورت سه بعدی را دارد، طراحی کوچکی دارد تا به این ترتیب فضای کمتری را هم اشغال کند. درست به همین دلیل هم کاربران این محصول می‌توانند به راحتی از آن در خانه یا محل کار استفاده کنند. این محصول از یک ساب ووفر بزرگ و قوی بهره می‌برد و دارای یک دستگاه کنترل از راه دور هم هست.

ابعاد هر کدام از اسپیکرها برابر ۷/۴×۳/۶×۷/۵ اینچ بوده و ابعاد ساب ووفر آن به ۷/۷×۶/۱۰×۸/۱۳ اینچ می‌رسد. نکته جالب توجه درباره این اسپیکر وزن آن است که همراه با ساب ووفر به ۸۰۰ گرم می‌رسد. قدرت نهایی پخش صدای این اسپیکر برابر ۱۵۰ وات است، به این ترتیب که هر کدام از دو اسپیکر قدرت پخش ۲۵ واتی داشته و ساب ووفر آن قدرت پخش صدای ۱۰۰ واتی دارد. این اسپیکر مجهز به ورودی ۵/۳ میلیمتری هدفون بوده و از یک پورت RCA هم بهره می‌برد. این محصول می‌تواند انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان به موسیقی باشد.

شرکت Antec SoundScience اعلام کرده است که این اسپیکر جدیدش را به تازگی و با قیمت ۲۰۰ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.