اسپیکر حرفه‌ای با امکان اتصال Wi-Fi

بازار دیجیتال- شرکت JBL به تازگی محصول جدیدی را به بازار انواع محصولات جانبی برای طرفداران موسیقی معرفی و عرضه کرده است. این محصول در واقع یک اسپیکر حرفه‌ای است که با نام Air Wireless AirPlay به بازار عرضه شده است. این اسپیکر که به طور ویژه برای کاربران محصولات پر طرفدار شرکت Apple طراحی و تولید شده است، با تکنولوژی AirPlay این شرکت کار می‌کند. درست به همین دلیل هم این دستگاه دارای قسمت ویژه برای قرار گرفتن این محصولات است. این اسپیکر طراحی بی‌سیم داشته و به همین دلیل امکان جا به جایی در همه جا را به کاربرانش می‌دهد.

به این ترتیب کاربران می‌توانند حتی موسیقی دلخواهشان را از آرشیو iTunes خودشان انتخاب و از طریق کامپیوتر شخصی اجرا کنند. قسمت ویژه این اسپیکر هم برای قرار گرفتن iPhone یا iPod است. ارتباط این دستگاه‌ها با این اسپیکر از طریق سیستم Wi-Fi آنها یا همان تکنولوژی AirPlay برقرار می‌شود.

این دستگاه که به طور ویژه برای کاربران حرفه‌ای طراحی و تولید شده، به تازگی با قیمت ۳۵۰ دلار به بازار عرضه شده است. این اسپیکر که طراحی مدرن و جالبی دارد امکان اتصال به شبکه را هم داشته و از دستگاه کنترل از راه دور هم بهره می‌برد.

این محصول مجهز به رادیوی FM بوده و امکان دریافت فرکانس ۱۰ ایستگاه رادیویی را هم به کاربرانش می‌دهد. این دستگاه دارای نمایشگر رنگی بوده و از ساعت زنگ‌دار و تقویم روز هم بهره می‌برد.