لپ‌تاپ‌های تازه وارد HP - ۶ اردیبهشت ۹۰

بازار دیجیتال- مدل G۶-۱۰۶۱ GOLD از لپ‌تاپ‌های تازه وارد HP در بازار داخلی است که دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۵، رم چهار گیگابایتی از نوع DDR۳ و هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ از نوع LED است.

تجهیز به کارت گرافیکیAMD RADEON HD ۶۴۷۰ با ظرفیت حافظه یک گیگابایت، وب کم، WIFI، بلوتوث، پورت HDMI و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ ۵/۲ کیلوگرمی است.

این لپ‌تاپ با قیمت یک میلیون و ۲۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت کامپیوتر دات کام به بازار داخلی عرضه شده است.

همچنین مدل DV۶-۶۰۹۰ UMBER از لپ‌تاپ‌های تازه وارد این برند است. این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۷-۲.۲۹GHZ، رم هشت گیگابایتی از نوع DDR۳، هارددیسکی با ظرفیت یک ترابایت از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

این لپ‌تاپ همچنین به صفحه نمایشی ۶/۱۵ اینچی از نوع LED مجهز است. تجهیز به کارت گرافیکیAMD RADEON ۶۷۷۰ با ظرفیت حافظه یک گیگابایت، WIFI، بلوتوث، سیستم شناسایی اثر انگشت و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ ۹/۲ کیلوگرمی است.

لپ‌تاپ مذکور با قیمت یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است. و اما مدل DV۶-۳۲۹۸ ROSSIGNOL از لپ‌تاپ‌های باقابلیت این برند است که قیمت بالاتری هم نسبت به سایر مدل‌های این دسته از لپ‌تاپ‌ها دارد.

این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۵، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ از نوع LED است. تجهیز به کارت گرافیکیATI HD۶۵۵۰ با ظرفیت حافظه یک گیگابایت، WIFI، وب کم، بلوتوث و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ ۵/۲ کیلوگرمی است.

لپ‌تاپ مذکور با قیمت یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.