عرضه یک پی سی همه کاره از ایسوس

بازار دیجیتال- کامپیوترهای چندمنظوره یا همان All in Onها یکی از محصولاتی هستند که این روزها اخبار زیادی در مورد آنها به گوش می‌رسد و اکثر تولیدکنندگان کالاهای حوزه کامپیوتر دستی در تولید این کالاها نیز دارند. ASUS‌ نیز از جمله تولیدکنندگان این دستگاه‌ها است که این دستگاه‌ها را به عنوان EeeTop به بازار معرفی کرده است.

این کامپیوترها مزایایی دارند که از مهم‌ترین مزایای این کامپیوترها می‌توان به توان مصرفی پایین و همچنین اشغال فضای کم اشاره کرد.

یکی از مدل‌های پرطرفدار ایسوس برای مصارف اداری و خانگی که از ویژگی‌های مناسبی برخوردار است، مدل ET۲۰۱۱EGT این شرکت است. این دستگاه به یک صفحه نمایش ۲۰ اینچی مجهز است که از نوع Multi-touch و دارای دقت تصویر استاندارد ۹۰۰×۱۶۰۰ پیکسل است.

سیستم‌عامل این دستگاه هم Windows ۷ نسخه Home Premium و Professional از نوع ۶۴ بیتی است.

برای این دستگاه به صورت اختیاری پردازنده‌های E ۵۷۰۰ و E ۷۵۰۰ در نظر گرفته شده است. پردازنده‌گرافیکی این دستگاه ATI HD ۵۴۷۰ است که حافظه آن هم تا دو گیگابایت قابل ارتقا است. این دستگاه مجهز به یک هارددیسک ۳۲۰ گیگابایتی است که می‌توان آن را تا یک ترابایت افزایش داد. این موضوع نشان می‌دهد که می‌توان ET۲۰۱۱EGT را برای هر سلیقه‌ای سفارشی‌سازی کرد.

از دیگر نکات قابل توجه در مورد این دستگاه وجود پورت‌های ورودی و خروجی متنوع است. این دستگاه به ۵ پورت USB۲.۰ و ۱ پورت USB ۳.۰، پورت شبکه، کارتخوان چندکاره و پورت HDMI مجهز است. همچنین همراه با این دستگاه ماوس و صفحه‌کلید بی‌سیم به خریداران عرضه می‌شود. یکی دیگر از نکات قابل توجه در مورد این دستگاه وجود ورودی آنتن تلویزیون است که آن را به انتخابی مناسب برای مصارف چندرسانه‌ای تبدیل می‌کند و کاربران می‌توانند از آن به عنوان یک مرکز چند‌رسانه‌ای استفاده کنند.