یک پخش‌کننده موسیقی با قابلیت از فیلیپس

بازار دیجیتال- مدلGOGEAR MUSE از خانواده فیلیپس، یک پخش‌کننده تصویری MP۳ / MP۴ با ظرفیت حافظه ۱۶ گیگابایت است که قابلیت اتصال به کارت حافظهSD MMC را دارد. این دستگاه از امکاناتی نظیر فن‌آوری FullSound و صدای فراگیر برخوردار است که برای تماشای فیلم تجربه خوبی از شنیدن موسیقی در اختیار شما قرار می‌دهد. فن‌آوری FullSound موسیقی فشرده شده را به صدای قوی و شفاف تبدیل می‌کند و نوت‌های کاملا شفاف را به گوش شما ارسال می‌کند. صدای باس عمیق‌تر و سنگین‌تر شده و صدای خواننده و سایر آلات موسیقی طبیعی‌تر شنیده می‌شود. محیط گسترده صوتی نیز تجربه‌ای از شنیدن موسیقی در خارج از این جهان را برای شما به ارمغان می‌آورد.

همچنین در صورتی که به تماشای فیلم علاقه‌مندید از صدای فراگیر استفاده کنید. این قابلیت یک محیط صوتی ایجاد می‌کند و به نظر می‌رسد که صدا از همان منبعی که در فیلم مشاهده می‌شود به گوش می‌رسد. در حالی‌که شما در حال تماشای فیلم روی یک دستگاه پخش قابل‌حمل باشید، احساس می‌کنید که در محیط داخل فیلم قرار گرفته‌اید. شما می‌توانید تمامی افکت‌های صوتی را که حاصل تلاش فیلمسازان هستند در صحنه‌هایی مانند تعقیب و گریز یا طوفان‌های سهمگین بشنوید. با استفاده از هدفون‌های عایق صدا نیز می‌توانید موسیقی را با آرامش با صدای بلند و شفاف بشنوید. همچنین در حال حرکت می‌توانید با استفاده از قابلیت Wi-Fi با دوستان خود در تماس باشید یک سینما پیدا کنید یا از بازار نرم‌افزارهای Android برای دانلود نرم‌افزار استفاده کنید.

همچنین songbird فیلیپس یک نرم‌افزار جدید است که به شما امکانات زیادی می‌دهد. فیلیپس بر خلاف نرم‌افزار‌های پخش رسانه قدیمی محدودیتی برای جمع‌آوری مرتب کردن و پخش محتویات ندارد. قابلیت‌های پیشرفته مدیریت موسیقی به شما اجازه پیدا کردن موسیقی در وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های موسیقی مختلف را می‌دهد. شما می‌توانید همزمان از کتابخانه موسیقی شخصی و رسانه‌های موجود در اینترنت استفاده کنید و دستگاه پخش موسیقی GoGear فیلیپس را با کامپیوتر شخصی خود همگام کنید.

Songbird فیلیپس قابلیت‌های نامحدودی دارد. شما می‌توانید آهنگ‌ها یا آلبوم‌های موسیقی یا حتی بلیت‌های کنسرت را خریداری کنید. شما حتی می‌توانید دستگاه را برنامه‌ریزی کنید تا در صورتی که هنرمند محبوب شما در محلی نزدیک شما کنسرتی برگزار می‌کند به شما اطلاع داده شود. اخبار ویدئوهای تصاویر هنرمندان مورد علاقه شما مرتبا برای شما نمایش داده می‌شوند تا همیشه با آنها در ارتباط باشید.

تجهیز به صفحه نمایش ۲/۳ اینچی، لیتیوم قابل شارژ، خروجی HDMI برای تماشای فیلم با وضوح بالا (۷۲۰p) با نمایشگر HDTV و... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

این دستگاه پخش‌کننده موسیقی با قیمت ۲۳۹ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.