معرفی چندکاره‌های لیزری پرفروش

بازار دیجیتال- طی سال‌های اخیر دستگاه‌های چند منظوره توانسته‌اند از عهده رفع نیاز کاربران در گروه‌های مختلف کاربری برآیند و حتی در برخی موارد مشاهده می‌شود که دستگاه‌های چند منظوره پا جای پای دستگاه‌های تک کاره گذاشته‌اند و جایگزین آنها شده‌اند. یکی از موارد استفاده زیاد از این دستگاه‌های چند منظوره در منزل یا دفاتر اداری با حجم کاری کم است.

دستگاه‌های چند منظوره که حجم کمی دارند و فضای کمتری نسبت به دستگاه‌های تک کاره اشغال می‌کنند انتخاب خوبی برای کاربرانی است که با مشکل فضا مواجه هستند.

همچنین نمونه‌های لیزری این دستگاه‌ها که فاقد مشکلاتی هستند که دستگاه‌های جوهر افشان با آن مواجه هستند فروش بیشتری در بازار دارند. در متن زیر ما برخی از دستگاه‌های چند منظوره لیزری را که در بازار فروش خوبی دارند و قیمت مناسبی نیز دارند معرفی می‌کنیم.

مدل M۱۱۳۲ MFP از دستگاه‌های چند منظوره لیزری HP است که نسبت به مدل‌های دیگر موجود در بازار قیمت کمتری دارد. البته این دستگاه در ردیف چند منظوره‌های سیاه و سفید قرار دارد.

این دستگاه قابلیت انجام عملیاتی چون پرینت، کپی و اسکن اسناد را دارد ،به یک درگاه usb۲ مجهز است و ظرفیت ماهانه آن ۸۰۰۰ برگ است.

سرعت چاپ سیاه و سفید این دستگاه چند منظوره هم ۱۸ برگ در دقیقه با وضوح تصویر ۶۰۰ در ۶۰۰ نقطه در اینچ است.

دقت سخت‌افزاری اسکن این دستگاه هم سخت‌افزاری ۱۲۰۰در ۱۲۰۰ نقطه در اینچ، دقت نرم‌افزاری آن تا ۱۹۲۰۰ نقطه در اینچ و دقت نوری آن ۱۲۰۰ نقطه در اینچ است.

عمق رنگ اسکنر این دستگاه هم در مقیاس خاکستری ۲۵۶ بیت است.

همچنین سرعت کپی این دستگاه ۱۸برگ در دقیقه با قابلیت بزرگنمایی ۳۰ تا ۴۰۰ درصد است.

دستگاه مذکور همچنین به حافظه ۸ مگابایتی مجهز است و با سیستم‌های‌عامل Windows® ۷; Windows Vista®; Microsoft® Windows® XP, Server۲۰۰۳, Server ۲۰۰۸ سازگار است.

این دستگاه با قیمت ۲۰۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.

اگر قصد خرید یک دستگاه لیزری چند منظوره از سری رنگی‌های این برند را دارید ما به شما مدل CM۱۳۱۲nfi MFP را پیشنهاد می‌کنیم.

این دستگاه جزو دستگاه‌های ارزان‌قیمت چندمنظوره رنگی است و دارای ویژگی‌هایی چون قابلیت انجام اموری چون پرینت - اسکن - کپی - فکس، دارای نمایشگر ۴/۲ اینچی رنگی، تجهیز به یک درگاه USB، دو درگاه تلفن RJ۱۱ و یک درگاه شبکه RJ۴۵، حافظه ۱۶۰ مگابایتی و پردازنده ۴۵۰ مگاهرتز است.

سرعت چاپ این دستگاه هم ۱۲ صفحه در دقیقه برای اسناد سیاه و سفید و هشت صفحه در دقیقه برای اسناد رنگی با وضوح تصویر ۶۰۰ در ۶۰۰ نقطه در اینچ است.

دقت اسکنر این دستگاه هم تا ۱۲۰۰ نقطه در اینچ با عمق رنگ ۲۴ بیت است. سرعت کپی این دستگاه هم تا ۲۰ برگ در دقیقه با قابلیت بزرگنمایی از ۲۵ تا ۴۰۰ درصد است.

سرعت ارسال فکس توسط این دستگاه هم سه ثانیه برای هر صفحه است.

این دستگاه لیزری رنگی هم با قیمت ۵۱۵ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است. از خانواده کانن هم مدل MF-۸۰۵۰Cn از دستگاه‌های چند منظوره رنگی پرفروش است.

این دستگاه چهار کاره دارای ویژگی‌هایی چون قابلیت تغذیه خودکار ADF ،تجهیز به حافظه ۱۲۸ مگابایتی، تجهیز به صفحه نمایش LCD، پورت‌های USB ۲.۰ و Ethernet و... است.

سرعت چاپ این دستگاه چهارکاره هم هشت صفحه در دقیقه برای اسناد رنگی و ۱۲ صفحه در دقیقه برای اسناد سایه و سفید با وضوح چاپ ۲۴۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ است.

نوع اسکنر این دستگاه هم Flatbed and Automatic Document Feeder با وضوح اپتیکال ۶۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ و وضوح دیجیتال ۹۶۰۰×۹۶۰۰ نقطه در اینچ است.

سرعت کپی این دستگاه هم هشت صفحه در دقیقه برای اسناد رنگی و ۱۲ صفحه در دقیقه برای اسناد سیاه و سفید با وضوح کپی ۶۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ است. همچنین سرعت ارسال فکس توسط این دستگاه هم ۳ ثانیه برای هر برگ است.

این دستگاه با قیمتی حدود ۵۸۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.

اگر قصد خرید یک دستگاه لیزری رنگی با برند دیگری نظیر سامسونگ را دارید هم می‌توانید به سراغ مدل CLX-۳۱۸۵ سامسونگ بروید. این دستگاه چهار کاره رنگی قابلیت انجام اموری مانند پرینت، اسکن، کپی و فکس را دارد.

سرعت چاپ رنگی این دستگاه تا ۴ صفحه در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید آن تا ۱۷ صفحه در دقیقه با وضوح چاپ ۱۲۰۰×۱۲۰۰ نقطه در اینچ است.

این دستگاه همچنین به اسکنر رنگی تخت مجهز است که وضوح اپتیکال اسکنر این دستگاه ۱۲۰۰×۱۲۰۰ نقطه در اینچ و وضوح دیجیتال آن ۴۸۰۰×۴۸۰۰ نقطه در اینچ است.

سرعت کپی این دستگاه هم برای اسناد رنگی تا ۴ صفحه در دقیقه و برای اسناد سیاه و سفید تا ۱۷ صفحه در دقیقه با وضوح کپی ۱۲۰۰×۱۲۰۰ نقطه در اینچ است.

همچنین دستگاه کپی این مدل قابلیت بزرگنمایی ۲۵ تا ۴۰۰ درصد را دارد.

سرعت ارسال فکس این دستگاه هم ۳ ثانیه برای هر برگ با سرعت kbps۳۳/۶ است.

این دستگاه با قیمتی حدود ۴۹۸ هزار تومان به بازار عرضه شده است.