مانیتورهای سه بعدی برای طرفداران بازی‌های کامپیوتری

بازار دیجیتال- شرکت Acer به تازگی از عرضه دو مانیتور سه بعدی جدید برای کامپیوترهای شخصی خبر داده است. به این ترتیب، کاربران کامپیوترهای شخصی هم امکان بهره‌گیری از تصاویر سه بعدی را در هنگام کار با کامپیوتر خودشان در اختیار دارند. با استفاده از این مانیتورهای جدید کاربران می‌توانند از دو کارت گرافیک استفاده کرده و حتی از تجربه بازی‌های سه بعدی لذت ببرند.

مدل ۲۷ اینچی این مانیتور با مدل HN۲۷۴JH و مدل ۶/۲۳ اینچ آن با مدل HS۲۴۴HQ به بازار معرفی شده است. این مانیتورها از کارت‌های گرافیک سه بعدی شرکت NVIDIA بهره می‌برند و مجهز به ورودی سه بعدی برای اتصال محصولاتی مانند

Blu-ray Player و PS۳ هم هستند. این مانیتورها برای عینک‌های سه بعدی با کنتراست ۱ به ۱۰۰ میلیون طراحی شده‌اند و از سه پورت HDMI، یک پورت VGA و یک پورت DVI بهره می‌برند.

این مانیتورهای جدید مجهز به امکان رفرش سریع برای بازی‌های کامپیوتری سه بعدی هستند و امکان تماشای فیلم‌های سه بعدی را هم برای کاربرانشان فراهم می‌آورند.

شرکت Acer اعلام کرده است که مدل ۲۷ اینچ این مانیتورها را با قیمت ۶۸۹ دلار و مدل ۶/۲۳ اینچی آن را با قیمت ۴۴۹ دلار به بازار عرضه کرده است و به فروش می‌رساند.