تماشای تصاویر واقعی در تلویزیون‌های LED جدید

بازار دیجیتال- شرکت BenQ به تازگی سری جدیدی از محصولات خودش را به بازار انواع تلویزیون معرفی کرده است. تلویزیون‌های LED سری E این شرکت برای کاربران علاقه‌مند به زندگی مدرن عرضه شده‌اند. بازتاب نورهای اطراف اتاق، می‌تواند لذت تماشای تصاویر واقعی در تلویزیون را از بین ببرد، درست به همین دلیل هم در صفحه‌های بازدارنده انعکاس نور در این سری از تلویزیون‌های BenQ از تکنولوژی بهره گرفته شده است که با کاهش بازتاب نورهای مزاحم اتاق، باعث افزایش ۳/۲۷ درصدی کنتراست نسبت به تلویزیون‌های دیگر می‌شود تا به این ترتیب امکان تماشای بهتر تصاویر را به کاربرانش

بدهد.

صفحه‌های بازدارنده انعکاس نوردر واقع پوشش مخصوصی هستند که از تکنولوژی نانو در ساخت آن استفاده شده و با قرار گرفتن روی صفحه مسطح شیشه‌ای، باعث انتقال تصاویری با کنتراست بالا حتی در اتاقی که مملو از نور است، می‌شود. کسانی که تکنولوژی چشم مصنوعی Senseye شرکت BenQ را تجربه نکرده اند، در این تلویزیون‌های جدید می‌توانند تصاویری واقعی‌تر و عمیق‌تر را به تماشا بنشینند.

در این سیستم تنظیمات رنگ در ۲۸ حالت مستقل، باعث شفافیت تصاویر می‌شود. تلویزیون‌های سری E مجهز به ورودی USB بوده و به این ترتیب کاربران آنها امکان استفاده از وسایل دیجیتال دیگر را در اختیار دارند. با استفاده از تکنولوژی SRS JoySurround در این تلویزیون‌ها، کاربران می‌توانند از کیفیت صدای دو بلندگوی ۸ واتی و یک ساب ووفر ۱۰ واتی بهره ببرند.

این تلویزیون هایLED جدید قابلیت نمایش تصاویر با وضوح full HD را داشته و قابلیت برطرف کردن نقاط محو در تصاویر درحرکت را دارند. این شرکت، اما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه سری جدید تلویزیون‌های LED خودش را اعلام و منتشر نکرده است.