آکواریوم دیجیتالی با قابلیت‌های کاربردی

بازار دیجیتال- یک محصول جالب و متفاوت برای کاربران و طرفداران محصولات دیجیتال شخصی به بازار معرفی و عرضه شده است. این محصول در واقع نوعی آکواریوم دیجیتال با طراحی کوچک و جالب است. این دستگاه می‌تواند روی میز کار یا حتی میز آشپزخانه قرار بگیرد و یک تنوع جالب برایتان ایجاد کند. داخل این آکواریوم یک لامپ کم مصرف کوچک است که می‌تواند نقش یک چراغ مطالعه را برای میز کار شما ایفا کند. این محصول مجهز به ساعت و تقویم روز هم هست که این قسمت آن برای کار نیاز به سه باتری سایز AA دارد.

این دستگاه دارای قسمت ویژه برای قرار دادن خودکار و مداد است و قابلیت پخش صداهای طبیعت را هم دارد. داخل قسمت آکواریوم این دستگاه لامپ‌های رنگارنگی وجود دارند که تصویر زیبایی را برای بینندگان به نمایش می‌گذارند. این محصول دارای یک نمایشگر تک رنگ کوچک برای نمایش ساعت، تقویم روز و دمای هوا است. ابعاد این محصول برابر ۱۴۰×۹۰×۲۴۰ میلیمتر است و به این دلیل قرار دادن آن در چیدمان‌های مختلف کار راحتی است.

این دستگاه در حال حاضر با قیمت ۴۰ دلار به بازار عرضه شده است. با این حال، فراموش نکنید که کار انتخاب و خرید ماهی‌های این آکواریوم به عهده خود شما خواهد بود.