سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی (رگولاتوری) برترین‌های PAP و SAP در سال ۸۹ را در روز ارتباطات معرفی خواهد کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اصغریان، مدیر کل دفتر نظارت بر سرویس‌های فناوری اطلاعات، با بیان این که برترین‌های سال ۸۹ در حوزه اپراتورهای PAP و SAP بزودی در اولین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات به عموم مردم معرفی خواهند شد، گفت: با طرح ایده انتخاب و معرفی برترین اپراتورها از سوی معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرایی نمودن این طرح در سال گذشته انجام شد.

او افزود: پس از طراحی الگوی ارزیابی دارندگان پروانه سرویس‌های فناوری اطلاعات برگرفته از مدل‌های تعالی سازمانی (EFQM) و جایزه ملی کیفیت ایران (INQA) دوره‌های آموزشی برای اپراتورها، تربیت و انتخاب ارزیابان و تشکیل تیم‌های ارزیابی محقق گردیدکه با بازدید از شرکت‌ها، امتیاز اپراتورها براساس منطق رادار تعیین و برترین‌های سال ۸۹ در حوزه شرکت‌های PAP و SAP مشخص شدند.

اصغریان توسعه هدفمند سرویس‌ها، افزایش مبادلات الکترونیکی، افزایش درآمد سرانه، تحقق عدالت اجتماعی، کاهش قیمت سرویس‌ها و ارتقای جایگاه کشور جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگو در مجامع بین‌المللی را از دیگر مزایای انتخاب اپراتورهای برتر در حوزه سرویس‌های فناوری اطلاعات برشمرد.