بازار دیجیتال- اگر به زبان فارسی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید اطلاعات دقیقی از زبان مادری خود کسب کنید پیشنهاد می‌کنیم به سایت زبان فارسی به آدرس www. persianlanguage.ir سر بزنید. این سایت از سال ١٣٨٧ روی اینترنت قرار گرفته است.

سایت زبان فارسی همانطور که از نام آن هم مشخص است به طور تخصصی به زبان فارسی می‌پردازد و در راستای پاسداشت زبان فارسی، بالنده کردن این زبان و آشتی دادن آن با فناوری‌های نو تلاش می‌کند. به گفته مدیر سایت تمام علاقه‌مندان می‌توانند با فرستادن مطالب خود به این سایت با آن همکاری کنند. همچنین نرم‌افزار این سایت به شکلی نوشته شده است که در صورتی که به صورت همکار ثابت با آن همکاری شود، کاربران می‌توانند خودشان مطالبشان را روی سایت قرار دهند.
شاید یکی از بخش‌های جالب این سایت که می‌تواند برای اکثر کاربران کامپیوتر مفید باشد، بخش زبان فارسی و فناوری روز باشد.
در این قسمت می‌توانید به مطالب خواندنی و پرکاربردی همچون روشی برای راست‌چینش راحت‌تر صفحه‌های وب فارسی، امکانات فارسی Mac OS X ۱۰.۶ - Snow Leopard، آموزش فعال‌سازی زبان فارسی در اوپن‌آفیس‌، آموزش تنظیمات تازه فارسی‌نویسی در Gmail، فارسی‌ساز Microsoft Office ۲۰۱۰ و... دسترسی داشته باشید. یادداشت، خبر، گزارش، ابزارهای فارسی، زبانشناسی زبان فارسی، آموزش زبان فارسی، فارسی نویسی، ترجمه، نرم‌افزارها و سامانه‌های فارسی و... از دیگر بخش‌های این سایت است.