عینک الکترونیکی جدیدی به بازار عرضه شده است که می‌تواند همانند یک نمایشگر ۵۰ اینچی فیلم پخش کند. اگر یک نمایشگر ۵۰ اینچی برای لذت بردن از تماشای یک فیلم یا ویدئوکلیپ مورد علاقه شما کافی است یک «گجت» جدید (محصولات الکترونیکی کوچک) می‌تواند در این مورد به شما کمک کند.

این «گجت» Virtual Display Video Glasses (عینک نمایشگر ویدئویی مجازی) نام دارد. این دستگاه نوعی عینک است که به جای لنز دو مانیتور TFT-LCD برای هر چشم دارد. به محض اینکه عینک به چشم زده شود این حس را در کاربر ایجاد می‌کند که مشغول تماشای فیلم روی یک نمایشگر ۵۰ اینچی با وضوح تصویر ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل است.

این عینک، پخش فیلم در فرمت‌های MPEG، AVI، RM، RMVB و FLV را امکان‌پذیر می‌کند. این فایل‌ها می‌توانند روی یک حافظه ۲ گیگابایتی یکپارچه با عینک یا یک کارت «میکرو اس. دی» حداکثر ۳۲ گیگابایتی بارگذاری شود. همچنین روی نمایشگر مجازی این عینک می‌توان تصاویر و عکس‌هایی در فرمت‌های JPG، BMP و GIF و متن‌هایی در فرمت TXT را تماشا کرد. همچنین در صورتی که کاربر از هدفون با یک بلندگوی یکپارچه ۵/۰ واتی استفاده کند می‌تواند با این عینک به فایل‌های صوتی در فرمت‌های MP۳، WMA، FLAC و APE گوش کند.