پلیری با قابلیت‌های مخصوص کودکان

بازار دیجیتال- یک محصول جدید برای کاربران و علاقه‌مندان کوچک موسیقی به بازار معرفی و عرضه شده است که انتظار می‌رود مورد توجه این کاربران کوچک قرار بگیرد. این محصول که با نام Baby Bidou به بازار معرفی شده است، طراحی جالب و منحصر به فردی داشته و قابلیت‌های متفاوتی دارد. این دستگاه برای کابران کوچک شش ماهه به بالا قابل استفاده است. شاید کمی بعید به نظر برسد که یک نوزاد شش ماهه درک موسیقایی داشته باشد، اما تحقیقات این موضوع را تایید می‌کنند. بر اساس این تحقیقات وقتی مادر در هنگام بارداری به موسیقی گوش می‌کند، جنین هم آن را می‌شنود. درست به همین دلیل هم این محصول طراحی و تولید شده است.

حالا این به سلیقه والدین بر می‌گردد که چه موسیقی را برای کودکشان انتخاب کنند تا گوش کند. این پلیر جالب طراحی شبیه به اسباب بازی‌های کودکان داشته و در واقع یک خرس کوچک است. این خرس کوچک در دو رنگ آبی و بژ طراحی شده است و کلیدهای آن طوری طراحی شده‌اند که برای کاربری یک کودک به قدر کافی بزرگ و راحت باشند. این پلیر دارای هشت کلید مختلف بوده و ظرفیت حافظه آن برابر ۲ گیگابایت است که برای ذخیره ۳۲ ساعت موسیقی کفایت می‌کند.

این دستگاه امکان اجرای فایل‌های موسیقی با فرمت‌های MP۳، WAV و WMA را داشته و مجهز به اسپیکر داخلی استریو و ورودی هدفون استاندارد ۵/۳ میلیمتری است. این محصول همچنین قابلیت ضبط صدای کودکان را داشته و به این دلیل مجهز به یک میکروفن کوچک هم هست. این دستگاه دارای کلید قفل والدین بوده و پورت USB آن مجهز به سرپوش محافظ هم هست. این دستگاه دارای حالت خواب هم هست که می‌تواند در هنگام شب برای کودکان لالایی پخش کند.

این پلیر با دوباتری سایز AA شارژ می‌شود و از طریق پورت USB ۲.۰ به کامپیوترهای شخصی متصل شده و امکان انتقال فایل را به کاربران کوچکش می‌دهد. اگر شما هم به سلیقه موسیقایی کودکان اهمیت می‌دهید، می‌توانید با صرف هزینه ۵۰ دلاری این دستگاه را برای او تهیه کنید.