پلاسمای پرفروش سامسونگ

بازار دیجیتال- مدل PS۴۲C۴۵۰ به عنوان تلویزیون پلاسمای پرفروش سامسونگ در بازار داخلی معرفی شد. این تلویزیون پلاسمای ۴۲ اینچی هم برای محیط زیست - هم برای چشمان کاربران مناسب است. اکو سنسور منحصر به فرد این تلویزیون، شدت نور اتاق را می‌سنجد و روشنایی صفحه تلویزیون را به‌طور خودکار تنظیم می‌کند. در محیط‌های خیلی روشن، تصویر روشن تر شده و در محیط‌های تاریک‌تر، روشنایی کاهش داده می‌شود. بنابراین برای روشن‌تر کردن صفحه در زمانی که لازم نیست انرژی صرف نخواهید کرد. از بهترین تصویر ممکن با تلویزیونی که به محیط و اطراف خود اشراف دارد، لذت ببرید.

سه ورودی HDMI این تلویزیون نیز باعث شده است تا وصل کردن تلویزیون به سایر سیستم‌های صوتی و تصویری فقط با یک کابل انجام شود. همچنین با درگاه HDMI این دستگاه می‌توان از کلیه منابع صوتی و تصویری مانند عکس و فیلم دوربین‌های ویدئویی دیجیتال و کامپیوترهای چندرسانه‌ای بدون هیچگونه فشرده سازی استفاده کرد. لذت بردن از تمام اینها روی یک صفحه نمایش HD هرگز به این آسانی نبوده است.

این تلویزیون همچنین قابلیت اتصال و اشتراک‌گذاری فیلم‌ها را دارد. زمان واکنش این تلویزیون به تصویر هم ۰.۰۰۱ میلی ثانیه است. ۰.۰۰۱ میلی ثانیه کل زمانی است که هر پیکسل برای بازآفرینی رنگ‌های واضح، شفاف و ماندگار صرف می‌کند. به همین دلیل است که تصاویر، عاری از محو شدگی یا سایه هستند و چشم‌های شما کمتر خسته می‌شوند.

وضوح تصویر این تلویزیون هم ۱۰۲۴ ×۷۶۸ نقطه در اینچ و نسبت کنتراست آن دینامیک Mega DCR است.

قابلیت جست‌وجوی خودکار کانال خاموش شدن خودکار، قابلیت تنظیم کننده خودکار صدا، ساعت و تایمر روشن/خاموش، فرستنده اف ام و... از سایر ویژگی‌های این تلویزیون است.

PS۴۲C۴۵۰ همچنین به خروجی صدا (مینی فیش)، ورودی کامپوننت Y/Pb/Pr) x ۲)، خروجی صدای دیجیتال، ورودی صدای کامپیوتر و... مجهز است.

این دستگاه با قیمت ۸۲۹ هزار تومان وبا ضمانت شرکت سام سرویس به بازار داخلی عرضه شده است.