یک تلویزیون LED باریک

بازار دیجیتال- شرکت Toshiba به تازگی جدیدترین محصول خود را به بازار انواع تلویزیون عرضه کرده است. این تلویزیون جدید که در دسته محصولات LED قرار می‌گیرد، با مدل ۴۰UL۶۰۵U به بازار معرفی شده است.

این تلویزیون جدید دارای نمایشگری با اندازه ۴۰ اینچ بوده و مبتنی بر تکنولوژی HD است که تصاویر را با وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دستگاه با فرکانس ۱۲۰ هرتزی کار می‌کند و دارای تیونرهای ATSC، NTSC و QAM است. تلویزیون جدید Toshiba دارای تکنولوژی کاهش صداهای زاید بوده و از عمق رنگ بالایی بهره می‌برد. این در حالی است که علاقه‌مندان و کاربران بازی‌های کامپیوتری هم می‌توانند از امکانات ویژه این تلویزیون برای انجام بازی‌های کامپیوتری بهره‌مند بشوند.

این تلویزیون دارای ۴ پورت HDMI، یک پورت USB، یک پورت Component و یک خروجی اپتیکال است. این تلویزیون امکان اتصال به اینترنت را داشته و مجهز به اسپیکرهای مخفی است. طراحی این تلویزیون بسیار باریک بوده و نمایشگر آن امکان تماشای تصاویر از هر زاویه‌ای را به کاربرانش می‌دهد.

ابعاد این تلویزیون بدون پایه برابر ۳۸/۱×۵/۲۳×۸/۳۷ اینچ بوده و در حال حاضر با قیمتی برابر ۶۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود و به فروش عمومی می‌رسد.