یک چاپگر پرفروش از سامسونگ - ۱۷ فروردین ۹۰

بازار دیجیتال- مدل ML-۱۶۶۰ کوچک‌ترین پرینتر لیزری از این خانواده است که به راحتی بر روی شلوغ‌ترین میزهای کار جا می‌گیرد و جا را برای قرار گرفتن دیگر وسایل باقی می‌گذارد. این دستگاه با وزن سبک و ابعاد کم به خوبی می‌تواند با رقبای بزرگتر رقابت کند. این پرینتر لیزری تک رنگ از ویژگی‌هایی چون تجهیز به دکمه One Touch print بهره می‌برد. ML-۱۶۶۰ در هنگام کار کردن صدای بسیار کمی تولید می‌کند و سرعت پرینت بسیار بالایی دارد.

روی این دستگاه لیزری تک کاره سیاه و سفید، یک دکمه پاور قرار دارد که می‌توان با آن به راحتی دستگاه را خاموش و روشن کرد. با یک فشار آن می‌توان پرینتر را به حالت StandBy برد و دوباره هنگام نیاز آن را فعال کرد.

شما می‌توانید با فشردن دکمهOne Touch print در هر وضعیتی یک پرینت دقیق از تصویر نمایشگر خود به صورت کامل بگیرید. کافی است که به مدت ۲ ثانیه انگشت خود را بر روی این دکمه نگه دارید تا از آخرین آیتمی که بر روی نمایشگر فعال کرده‌اید پرینت گرفته شود.

همچنین نرم‌افزار پرینتSamsung anyweb print به شما اجازه می‌دهد تا در اینترنت جست‌وجو کنید و هر چیزی را که خواستید به راحتی و با عمل Drag&Drop جمع‌آوری و سپس چاپ کنید. بنابراین محتوا به راحتی از وب سایت‌های مختلف جمع‌آوری و در یک جا پرینت می‌شود.

این دستگاه همچنین توانایی چاپ ۱۶ صفحه A۴ و ۱۷ صفحه Letter در دقیقه را دارد. نخستین پرینتی که با آن تهیه می‌کنید تنها پس از ۵/۸ ثانیه و با رزولوشن ۱۲۰۰ ×۶۰۰ نقطه در اینچ بیرون می‌آید. این دستگاه با قیمت ۱۱۹ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.