IMAC با قابلیت اپل - ۱۵ فروردین ۹۰

بازار دیجیتال- مدل MB۹۵۳LL/A به عنوان IMAC باقابلیت اپل در بازار داخلی معرفی شد. براساس اعلام نقش، یکی از عرضه‌کنندگان محصولات این برند در بازار داخلی، این IMAC دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده

INTEL CORE I۵، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت یک ترابایت است.

تجهیز به اپتیکال درایو DVD±RW، کارت گرافیکیATI Radeon HD۴۸۵۰ با ظرفیت ۵۱۲ مگابایت، بلوتوث، WLAN و... از سایر ویژگی‌های این IMAC است.

صفحه نمایش این IMAC هم ۲۷ اینچ از نوع Glossy و با وضوح تصویر ۴۴۰×۲۵۶۰ نقطه در اینچ است. تجهیز به Headphone Jack، ورودی میکروفن، FireWire ۸۰۰ (up to ۸۰۰ Mbps)s ، چهار پورت US ۲.۰ ، iSight Camera ، Mini DisplayPort از سایر ویژگی‌های این IMAC است.

MB۹۵۳LL/A که وزنی حدود ۸/۱۳ کیلوگرم دارد، با قیمت دو میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت نقش به بازار عرضه شده است.

همچنین مدل MC۳۷۳LL/A از MACBOOK PRO های با قابلیت این برند در بازار داخلی است.

این MAC BOOK PRO دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۷-۲.۶۶GHZ- ، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت است.

تجهیز به اپتیکال درایو DVD±RW، صفحه نمایش ۴/۱۵ اینچی از نوع Glossy با وضوح تصویر ۹۰۰×۱۴۴۰ نقطه در اینچ و... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

کارت گرافیک MC۳۷۳LL/A نیز NVIDIA GeForce ۳۳۰M GT با ظرفیت ۵۱۲ مگابایت از نوع DDR۳ است.

تجهیز به بلوتوث، WLAN، Headphone Jack ، دو پورت USB ۲.۰ ، FireWire ۸۰۰ (up to ۸۰۰ Mbps) ، SD Card Slot ، Mini DisplayPort از سایر ویژگی‌های این MAC BOOK PRO است.

MC۳۷۳LL/A که وزن آن ۵۴/۲ کیلوگرم است، با قیمت دو میلیون و ۷۶۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت نقش به بازار داخلی عرضه شده است.