بازار دیجیتال- مدل VPCZ۱۳۸GG/XQ به عنوان لپ‌تاپ سبک وزن و با قابلیت سونی در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام ایران رهجو، یکی از نمایندگی‌های فروش لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، این لپ‌تاپ به پردازنده INTEL CORE I۷، رم هشت گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۶ مگابایت مجهز است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۱/۱۳ اینچ با وضوح تصویر ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ نقطه در اینچ است. تجهیز به کارت گرافیک GeForce GT ۳۳۰M با ظرفیت حافظه یک گیگابایت، بلوتوث، وب کم، سیستم شناسایی اثر انگشت و... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است. لپ‌تاپ مذکور که وزن آن تنها ۴۱/۱ کیلوگرم است با قیمت سه میلیون و ۶۲۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است. همچنین مدل VPCZ۱۳۶GG/B از لپ‌تاپ‌های سبک وزن این برند در بازار داخلی است که به پردازنده Intel Corei۵, رم شش گیگابایتی از نوع DDR۳ و هارددیسکی با ظرفیت ۱۲۸ مگابایت مجهز است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۱/۱۳ اینچ با وضوح تصویر ۹۰۰ × ۱۶۰۰ نقطه در اینچ است. تجهیز به کارت گرافیک GeForce GT ۳۳۰M با ظرفیت حافظه یک گیگابایت، وب کم، WIFI، بلوتوث و... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است. دستگاه مذکور با قیمت دو میلیون و ۹۳۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.