یک LCD پرفروش از سونی

بازار دیجیتـــال- مــــدل KLV-۴۰EX۵۰۰ به عنوان تلویزیون LCD پرفروش سونی در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام سلیمانی، مسوول فروش یکی از نمایندگی‌های فروش محصولات این برند در بازار داخلی، این تلویزیون LCD که سایز آن ۴۰ اینچ است دارای ویژگی‌هایی چون، وضوح تصویر ۱۹۲۰× ۱۰۸۰ نقطه در اینچ، زاویه دید ۱۷۸ درجه و تجهیز به ۴ ورودی صوتی HDMI، رابط USB۲.۰ و... است.

KLV-۴۰EX۵۰۰ همچنین به موتور براویا ۳ مجهز است و قابلیت تصویر هوشمند پیشرفته را دارد.

سیستم کاهنده نویز تصویر MPEG از سایر ویژگی‌های این تلویزیون است.

سیستم هماهنگ‌کننده در تلویزیون‌های براویا (BRAVIA Sync)، در این تلویزیون باعث می‌شود تا تنها با یک اشاره ساده به منظور روشن کردن/ خاموش کردن تلویزیون، کلیه دستگاه‌های جانبی سازگار را به صورت هماهنگ و در ارتباط با تلویزیون براویا در آورید.

به علاوه، قادر خواهید بود تا این دستگاه‌های جانبی را با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون براویا خود کنترل کنید. کار کردن با سیستم BRAVIA Sync یعنی آسایش و راحتی، چرا که هیچ کار سخت و اضافه ای در هنگام تفریح و سرگرمی جایز نیست.

همچنین می‌توانید دوربین فیلمبرداری هندی کم سازگار با سیستم هماهنگ تلویزیون‌های براویا (BRAVIA Sync) را با استفاده از کابل HDMI به طور مستقیم به تلویزیون براویا HD خود وصل کنید تا صفحه نمایشگر دوربین فیلمبرداری به صورت اتوماتیک در صفحه تلویزیون نمایش داده شود. شما همچنین قادر خواهید بود تا سیستم سینمای خانگی و دوربین فیلمبرداری هندی کم خود را از طریق کنترل از راه دور تلویزیون براویا، به طور مستقیم کنترل کنید.

با استفاده از این عملکرد ساده، مشاهده تصاویری که خودتان فیلمبرداری کرده‌اید روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون، لذت دوچندانی را به همراه خواهد داشت. توسط سیستم BRAVIA Sync، تنظیمات سیستم سینمای خانگی خود را بهبود بخشیده و بهینه سازید.

علاوه بر اینها، قدرت خروجی صدای این تلویزیون W۱۰ است. این تلویزیون همچنین قابلیت کنترل و نگاه داشتن تصویر را دارد.

KLV-۴۰EX۵۰۰ با قیمت یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.