مدیرعامل شرکت مبین نت با بیان اینکه تاکنون این اپراتور از آنتن‌های BTS تالیا استفاده نکرده است، اعلام کرد: اگر سایتی از این اپراتور برای مبین نت قابل بهره‌برداری باشد، پیشنهاد استفاده از این آنتن‌ها را به تالیا خواهیم داد. محمدتقی خاکی در پاسخ به استفاده مشترک اپراتور مبین نت از آنتن‌های BTS سایر اپراتورها گفت: شرکت مشترک شهر مجوز نصب آنتن BTS را در سطح شهر صادر می‌کند و برهمین اساس مشارکت اپراتورها از تجهیزات مختلف یک دکل جزو الزامات است.

وی تصریح کرد: اما به اشتراک گرفتن آنتن‌های BTS سایر اپراتورها ملاحظات فنی خود را دارد و به راحتی امکان استفاده صد درصدی از آنتن‌های اپراتورهای دیگر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تا کنون مبین نت تنها از تعدادی از BTSهای همراه اول استفاده کرده و با سایر اپراتورها نیز آنتن مشترک ندارد، اظهار داشت: همراه اول به دلیل حجم زیاد BTSهایی که دارد، از آنتن‌هایی با ارتفاع کوتاه استفاده می‌کند، اما مبین‌نت نیازمند دکل‌‌هایی با ارتفاع بالا است. همچنین در برخی شرایط پوشش شرکت همراه اول BTSها به گونه‌ای قرار گرفته که BTSهای مبین نت با آنها منطبق نیست.

خاکی با بیان اینکه مبین نت درشرکت مشترک شهر سهامدار نیست، اعلام کرد: با وجود اینکه این اپراتور وایمکس درخواست سهم برای حضور در این شرکت را کرده است، اما هنوز با این درخواست موافقت نکرده‌اند.