اپراتور اول 50  و 100 پیامک فارسی هدیه می‌دهد

همراه اول به مشترکانی که قبوض این دوره خود را غیرحضوری پرداخت کنند ۵۰ و ۱۰۰ پیامک فارسی رایگان هدیه می‌دهد. مشترکان همراه اولی که مبلغ صورتحساب مصرفی دوره دو ماهه منتهی به اول بهمن ماه خود را غیر حضوری پرداخت کنند می‌توانند از این طرح تشویقی شرکت ارتباطات سیار ایران تا پایان روز ۲۹ اسفند ماه سال جاری استفاده کنند. بر همین اساس، به مشترکان همراه اولی که کارکرد این دوره آنها بالاتر از صد هزار تومان بوده، ۱۰۰ پیامک فارسی هدیه می‌شود و به مشترکانی که مبلغ پرداختی آنها کمتراز این میزان بوده ۵۰ پیامک فارسی تعلق می‌گیرد.

همراه اول سعی دارد با این حرکت مشترکان خود را به سمت پرداخت غیرحضوری کارکرد تلفن همراهشان تشویق کند. هم‌اکنون ۱۷ میلیون نفر در کشور از سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول استفاده می‌کنند و طبق اعلام مسوولان، این اپراتور قصد دارد در جهت کاهش هزینه به تدریج برای مشترکان کم کارکرد خود قبض کاغذی صادر نکند.

تعرفه‌ عادی سیم‌کارت‌ اپراتور سوم مثل تعرفه‌های موجود است

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به این سوال که آیا اپراتور سوم می‌تواند براساس تعهدات خود سیم‌کارت‌هایش را در اوایل خردادماه سال آینده واگذار کند گفت: براساس روندی که مشاهده کردیم مشکل حادی در این زمینه وجود نداشت و اگر حوادث غیرمترقبه پیش نیاید این موضوع به صورت عادی پیش می‌رود.

محمد کرم‌پور ـ رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تعرفه سیم‌کارت‌های این اپراتور گفت: تعرفه‌های این اپراتور در حال تدوین است و تعرفه‌های عادی آن مثل تعرفه‌های موجود است که در حال جمع‌آوری و ارسال به کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات هستند، اما سرویس‌های جدیدی که این اپراتور می‌خواهد ارائه دهد، باید تعرفه‌های جدیدی در موردشان به تصویب برسد.

وی با بیان اینکه از روند فعالیت این اپراتور گزارش‌های دوره‌ای دریافت کرده و به‌صورت هفتگی جلسات عملیاتی و کارشناسی برگزار می‌شود، ابراز کرد: به اپراتور سوم تلفن همراه گفته‌ایم که سیم‌کارت‌هایش را به صورت آزمایشی در بهمن‌ماه جاری و یا ماه آینده راه‌اندازی کند تا شبکه آنها به صورت آزمایشی دو تا سه ماه زیر بار باشد تا بتوانند زمانی که به‌صورت رسمی کار خود را آغاز کردند، با کمترین اشکال و خطا کار کنند.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در بخشی از سخنان خود با اشاره به تعرفه‌های پیشنهادی مخابرات گفت: تعرفه‌های پیشنهادی مخابرات نیاز به بررسی و تغییراتی داشت که مخابرات این کار را انجام داده و برای ما ارسال کرد و در حال حاضر معاونت صدور پروانه سازمان با اپراتورها

مشغول صحبت و مذاکره است که تعرفه‌ها را رسیدگی کند تا نهایتا به کمیسیون تنظیم مقررات آورده و براساس دستورالعمل شورای رقابت به آنها رسیدگی شود.