لپ‌تاپ‌های صنعتی پاناسونیک

بازار دیجیتال- مدل CF-۳۱ به عنوان لپ‌تاپ صنعتی پاناسونیک در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام شرکت نقش، یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، این لپ‌تاپ صنعتی دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده intel core i۵-۲.۴GHZ، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۱۲۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ تاپ صنعتی نیز ۱/۱۳ اینچ از نوع TouchScreen و با وضوح تصویر ۱۰۲۴×۷۶۸ نقطه در اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیک Intel GS۴۵ با ظرفیت حافظه ۷۹۷ مگابایت، باتری ۸۵۵۰ mAh، بلوتوث، Headphone Jack، چهار پورت usb،SD Card Slot،Modem Jack و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

سیستم‌عامل CF-۳۱ نیز (Microsoft Windows (XP SP۲ است.

این لپ‌تاپ صنعتی به طور سفارشی توسط شرکت نقش به بازار داخلی عرضه می‌شود.

همچنین مدل CF-۳۰ از لپ‌تاپ‌های صنعتی این برند در بازار داخلی است.این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده intel core duo sl۲۴۰۰، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۱۲۰ گیگابایت است.کارت گرافیک این دستگاه نیز Intel ۴۵۰۰M است.

تجهیز به صفحه نمایش ۱/۱۳ اینچ از نوع TouchScreen و با وضوح تصویر ۱۰۲۴×۷۶۸ نقطه در اینچ، یک پورت usb، بلوتوث و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ ۸/۳ کیلوگرمی است.

Cf-۳۰ نیز به طور سفارشی توسط شرکت نقش به بازار داخلی عرضه می‌شود.بر اساس اعلام فعالان بازار، لپ‌تاپ‌های صنعتی، بنا به کاربرد خاصی که دارند مخاطبان اندکی دارند و این موضوع باعث شده است بازار این کالا از تنوع بالایی برخوردار نباشد.

به گفته آنها معمولا لپ‌تاپ‌های صنعتی از لحاظ ظاهر و جنس بدنه، استحکام زیادی دارند و ظرافت لپ‌تاپ‌های دیگر را ندارند و در مقابل از قابلیت‌های فنی پایین‌تری نسبت به سایر لپ‌تاپ‌ها برخوردارند.

قیمت بالای این لپ‌تاپ‌ها که حدود ۳ تا ۴ میلیون تومان و گاه ۵ میلیون تومان است باعث شده است این لپ‌تاپ‌ها مخاطبان چندانی در بازار نداشته باشند و اکثر کاربرانی که باید از این لپ‌تاپ‌ها استفاده کنند از نمونه‌های دیگر لپ‌تاپ استفاده می‌کنند.