یک دوربین مقاوم با طراحی جالب

بازار دیجیتال- شرکت Olympus به تازگی یک دوربین عکاسی دیجیتال متفاوت را به بازار معرفی کرده است. این دوربین که نسخه‌ای با عرضه محدود است، با مدل TG-۶۱۰ به بازار معرفی شده است. این دوربین که با نام QuikSilver هم شناخته می‌شود، بدنه‌ای مقاوم، ضدآب، ضد شوک و ضد یخ زدگی دارد که کار عکاسی با آن را در جاهای مختلف و با شرایط آب و هوایی متفاوت برای کاربرانش ممکن می‌سازد. QuikSilver که قرار است ابتدا به بازار استرالیا عرضه شود، در فاصله روز ۲۶ فوریه تا ۹ مارس در بازار عرضه خواهد شد.

این دوربین که برای کاربران مبتدی و نیمه حرفه‌ای طراحی و تولید شده است، بیشتر مورد توجه ورزشکاران و کاربران فعال و پر تحرک قرار خواهد گرفت. این دوربین تا عمق ۵ متری آب، تا دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد امکان عکاسی داشته و در برابر افتادن از ارتفاع ۵/۱ متری هم ضد ضربه است. این دوربین امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱۴ مگاپیکسل را داشته و از امکان زوم اپتیکال تا ۵ برابر و لرزشگیر اپتیکال دو برابر بهره می‌برد.

این دوربین همچنین امکان فیلمبرداری با وضوح HD را داشته و حالت عکاسی سه بعدی هم دارد. دوربین جالب QuikSilver دارای قابلیت Eye-Fi هم هست که به کاربرانش امکان آپلود خودکار عکس به صورت بی‌سیم را می‌دهد.

با تمام اینها، اما این شرکت هنوز اطلاعاتی درباره قیمت عرضه این دوربین جالب اعلام و منتشر نکرده است.