استقبال از راهکار نرم‌افزاری فروش فروشگاهی همکاران سیستم

راهکار نرم‌افزاری فروش فروشگاهی همکاران سیستم در نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاه‌های زنجیره‌ای مورد استقبال قرار گرفت. امیرمصطفی اعرابی‌پور مدیر فروش همکاران سیستم با بیان این خبر گفت: با توجه به رویکرد گسترده بازار به سمت تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فقدان سیستم‌های نرم‌افزاری یکپارچه در این عرصه، راهکار همکاران سیستم از پتانسیل خوبی برای استفاده در بازار برخوردار است. اعرابی‌پور تاکید کرد: سیستم‎های فروشگاه‌های زنجیره‌ای به دلیل ماهیت خود به سیستم‌های پایه مانند تامین و انبار متکی‌اند و عمده سیستم‌های نرم‌افزاری موجود بدون اتصال به بخش‌های عملیاتی، صرفا بخش فروش را هدف قرار داده‌اند.

اعرابی‌پور با اشاره به مزیت‌های راهکار فروش فروشگاهی همکاران سیستم گفت: استفاده از این راهکار سه مزیت بهینه‌سازی فرآیندهای اطلاعاتی و عملیاتی، کاهش هزینه‌ها و افزایش کارآیی را برای فروشگاه‌ها ایجاد می‌کند.

مدیر فروش همکاران سیستم با اشاره به استقبال صورت گرفته از این محصول در نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: از آذرماه گذشته تاکنون این راهکار توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ و متوسط مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین فرید فولادی مدیر واحد مدیریت محصول همکاران سیستم نیز گفت: راهکار یکپارچه مدیریت فروش فروشگاهی به‌رغم ایجاد یکپارچگی کامل با نرم‌افزارهای مالی و بازرگانی همکاران سیستم از انعطاف و کاربری آسانی نیز برخوردار است. غرفه همکاران سیستم در روزهای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاه‌های زنجیره‌ای میزبان تعداد زیادی از مدیران و فعالان حوزه‌ فروشگاه‌های زنجیره‌ای بود.