C۵نوکیا، VIVAZ سونی‌اریکسون، GU۲۰۰ ال‌جی و DESIER اچ تی سی به عنوان پرفروش ترین گوشی‌های تلفن همراه در هفته گذشته بازار تلفن همراه معرفی شدند. فروشندگان گوشی‌های نوکیا بیشتر مدل‌های زیر ۲۰۰ هزار تومان این برند را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌ها در بازار تلفن همراه معرفی کردند. گوشی C۵نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۱۸۹ هزار تومانی در بازار عرضه شد مورد استقبال اکثر مشتریان تهرانی قرار گرفت و در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گرفت. ۶۳۰۳ کلاسیک و E۵ نوکیا که با بهای ۱۴۰ و ۲۵۰‌هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد از فروش بالایی برخوردار شده و به این ترتیب در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند قرار گرفته است.

در همین حال فروشندگان گوشی‌های سونی‌اریکسون دو مدل VIVAZ و K۹۷۰ سونی‌اریکسون که به ترتیب به بهای ۲۹۵ و ۱۶۰ هزار تومان به فروش رسید را به عنوان پرفروش‌ترین‌های این برند معرفی کردند.

C۹۰۱، Hazel و T۷۰۰ از دیگر مدل‌های سونی‌اریکسون بود که با قیمت ۲۱۹، ۲۰۰ و ۱۶۵ هزار تومانی در بازار به فروش می‌رسد. دو مدل گوشی GU۲۰۰ و GU۲۳۰ که به ترتیب به بهای ۶۹ و ۶۶ هزار تومانی در بازار عرضه شد توانست با استقبال بالایی از سوی مشتریان در هفته گذشته بازار تلفن همراه روبه‌رو شود. گوشی DESIER اچ تی سی که با بهای ۵۸۰ هزار‌تومانی در بازار عرضه شد توانست در هفته گذشته از فروش بالایی برخوردار شود. همچنین گوشی HD۲ یکی از پرفروش‌ترین‌های هفته گذشته بود که با بهای ۶۱۵هزار تومانی به فروش رسید. گوشی HD MINI اچ تی سی که با قیمت ۴۵۷ هزار تومان فروخته شد نیز در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گرفت. صفحه نمایش لمسی ۲/۳ اینچی مولتی تاچ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، سیستم‌عامل ویندوز موبایل ۵/۶ و ارتقای حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت از ویژگی‌های HD MINI به شمار می‌آید.