گوشی‌های C۵ و ۶۳۰۳ کلاسیک نوکیا، VIVAZ و K۹۷۰ سونی اریکسون به عنوان گوشی‌های پرفروش دو برند نوکیا و سونی‌اریکسون در بازار معرفی شدند. گوشی C۵ نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۱۸۹ هزار تومانی در بازار عرضه شد مورد استقبال اکثر مشتریان تهرانی قرار گرفت و در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گرفت.

این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می‌برد.

۶۳۰۳ کلاسیک و E۵ نوکیا که با بهای ۱۴۰ و ۲۵۰ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد از فروش بالایی برخوردار شده و به این ترتیب در لیست پرفروش ترین‌های این برند قرار گرفته است.

۱۶۶۱،۱۶۱۶و ۱۲۰۲ از دیگر گوشی‌های خوش فروش این برند است که با قیمت‌های زیر ۵۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسند.

در همین حال فروشندگان گوشی‌های سونی‌اریکسون دو مدل VIVAZ و K۹۷۰ سونی‌اریکسون که به ترتیب به بهای ۲۹۵ و ۱۶۰هزار تومان به فروش می‌رسند را به عنوان پرفروش‌ترین‌های این برند معرفی کردند.

دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی، صفحه نمایش ۲/۳ اینچی لمسی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۳۲ گیگابایت از ویژگی‌های اصلی VIVAZ و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، صفحه نمایش TFT و ارتقای حافظه داخلی تا هشت گیگابایت از ویژگی‌های اصلی گوشی K۹۷۰ سونی‌اریکسون به شمار می‌آید.

C۹۰۱، Hazel و T۷۰۰ از دیگر مدل‌های سونی‌اریکسون به شمار می‌آید که با قیمت ۲۱۹، ۲۰۰ و ۱۶۵ هزار تومانی در بازار به فروش می‌رسد.