بازار دیجیتال- سایت‌های ورزشی که هر کدام مربوط به یک رشته ورزشی باشند در فضای مجازی زیاد دیده می‌شوند، اما شاید کمتر سایتی وجود داشته باشد که تمامی اطلاعات و اخبار مربوط به تمام رشته های ورزشی را در خود جای بدهد.

سایت اطلاع رسانی ورزش به آدرس اینترنتی www.hurrahsport.com یکی از سایت‌هایی است که تمامی اطلاعات و اخبار مربوط به رشته‌های مختلف ورزشی را در خود جای داده است.
به گفته گردانندگان این سایت، این سایت ورزشی برخلاف بسیاری سایت‌های ورزشی که فقط به اخبار یکی از رشته‌های ورزشی می‌پردازند رشته‌های مختلف ورزشی را پوشش می‌دهد. عناوین موجود در سایت در سمت راست صفحه دیده می‌شود که از میان آن می‌توان به رشته‌های ورزشی، تلکس خبری پرتال ورزش، کتابخانه هورا اسپرت، نتایج لیگ‌های اروپا، نتایج لیگ فوتبال تهران، بازی های آنلاین، آخرین اخبار و... اشاره کرد.
همچنین فوتبال،‌ کشتی، فوتسال، بسکتبال، هندبال، والیبال، تنیس، ورزش بانوان، ورزش‌های آبی، ورزش‌های رزمی، بولینگ و بیلیارد، ورزش‌های پهلوانی، چوگان و... از جمله رشته‌های ورزشی است که اخبار و اطلاعات آن در این سایت به نمایش گذاشته می‌شود.
این سایت قرار بود تا بازی‌های المپیک چین به 9 زبان دنیا راه‌اندازی شود، اما هم‌اکنون به دو زبان انگلیسی و پرتغالی قابل دسترسی است.