پلیری برای علاقه‌مندان به فیلم و ویدئو

بازار دیجیتال- شرکت Coby که یکی از تولیدکنندگان فعال بازار انواع دستگاه‌های پلیر قابل حمل است، به تازگی محصول جدیدش را که یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل است به بازار معرفی کرده است. این دستگاه در واقع برای کاربران و علاقه‌مندان به تماشای فیلم و ویدئو طراحی و تولید شده است و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دستگاه مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۴ گیگابایت می‌رسد. با این حال، اما کاربران این محصول امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه SD و SDHC را هم در اختیار دارند.

این PMP جدید دارای بدنه‌ای باریک و سبک است و ضخامت بدنه آن تنها به ۴/۰ اینچ می‌رسد. علاوه بر اینها مهم‌ترین ویژگی این دستگاه قابلیت و امکان اجرای فایل‌های موسیقی و فیلم با فرمت‌های مختلف است. به این ترتیب فایل‌هایی با فرمت‌های m، mp۳، WMA، MPG V،V OB، MPEG-۴، AVI، FLV WMV، JPEG و TXT امکان اجرا در این دستگاه را دارند. فایل‌های متنی و PDF هم امکان اجرا در این دستگاه را دارند.

این محصول همچنین از یک نمایشگر LCD با اندازه مناسب ۲اینچ بهره می‌برد که تصاویر را با وضوح ۱۷۶×۲۲۰ نقطه‌ای برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این محصول دارای رادیوی FM هم بوده و از یک پورت USB ۲.۰ برای اتصال به دستگاه‌های دیجیتال دیگر و انتقال فایل بهره می‌برد. این پلیر مجهز به یک باتری لیتیومی است که در هر بار شارژ قابلیت اجرای مداوم ۱۱ ساعت موسیقی و ۵ ساعت ویدئو را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. طبق اعلام شرکت Coby این محصول جدید در حال حاضر با قیمت ۳۱ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.