یک دوربین ارزان قیمت برای کاربران خانگی - ۲۸ آذر ۸۹

بازار دیجیتال- در میان دوربین‌های مختلفی که در بازار دوربین‌های عکاسی دیجیتال عرضه می‌شوند، انتخاب برای خریداران کار سختی است. با این حال اگر به دنبال یک دوربین ساده با قابلیت‌های متنوع و البته قیمت مناسب هستید پیشنهاد می‌کنیم دوربین مدل JV۱۰۰ شرکت Fujifilm را هم در نظر داشته باشید. این دوربین امکان عکاسی با وضوح تصویر ۲/۱۲ مگاپیکسل را داشته و حداکثر اندازه عکس‌های آن به ۳۰۰۰×۴۰۰۰ نقطه می‌رسد. این دوربین قابلیت زوم اپتیکال تا ۳ برابر را داشته و قدرت زوم دیجیتال آن به ۳/۶ برابر می‌رسد. نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه نسبتا بزرگ ۷/۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ نقطه‌ای برای کاربران به نمایش می‌گذارد.

حداکثر حساسیت این دوربین در زمان عکاسی به ۳۲۰۰ می‌رسد. این دوربین دارای امکان لرزشگیر دیجیتال تصویر بوده و به این ترتیب از ثبت عکس‌های مات و غیر شفاف جلوگیری می‌کند. قابلیت تشخیص چهره و حالت پلک زدن هم از دیگر امکانات این دوربین است.

این دوربین همچنین امکان فیلمبرداری با وضوح HD و سرعت مناسب ۳۰ فریم در هر ثانیه را هم به کاربرانش می‌دهد. این دوربین مبتنی بر حافظه فلش بوده و با کارت‌های حافظه SD و SDHC هم سازگاری دارد. این دوربین در حال حاضر با قیمتی در حدود ۹۵ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.