X۲ و ۶۷۰۰ SLIDE نوکیا، K۹۷۰ و Hazel اریکسون، GW۳۰۰، BL۲۰ ال‌جی و HD MINI اچ تی سی به عنوان گوشی‌های پرفروش در بازار هفته گذشته معرفی شدند. دو مدل گوشی X۲ و ۶۷۰۰ SLIDE نوکیا که به بهای ۱۴۰ و ۲۲۰ هزار تومان به فروش رسید، مورد تقاضای بیشتر مشتریان در هفته گذشته قرار گرفت. گوشی X۲ نوکیا از امکاناتی همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی ، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ و ارتقای حافظه داخلی با مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می‌برد.

۲۳۳۰، ۲۲۲۰، XpressRadio ۵۰۳۰،C۱ و C۷ از جمله دیگر گوشی‌های ارزان قیمت بودند که در هفته گذشته با افزایش تقاضا روبه‌رو بودند. مدل‌های فوق به ترتیب به بهای ۷۵، ۷۹ ، ۴۵، ۵۰ و ۴۸ هزار تومان در هفته گذشته بازار تلفن همراه به فروش رسیدند. K۹۷۰ و Hazel از جمله گوشی‌های پرفروش سونی‌اریکسون در هفته گذشته بودند که با قیمت ۱۷۰ و ۲۴۶ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفتند.

Cedar، X۱۰ mini pro و C۹۰۱ از دیگر گوشی‌های پرفروش این برند در هفته گذشته بودند که مورد استقبال مشتریان این برند قرار گرفتند. سه مدل فوق به ترتیب به بهای ۳۰۵، ۹۸ و ۲۱۵ هزار تومانی در بازار تلفن همراه فروخته شدند. سه مدل گوشی GW۳۰۰، BL۲۰ و GX۲۰۰ ال‌جی که با گارانتی رسمی به بهای ۲۰۰، ۱۲۹ و ۱۰۶هزار تومان به فروش رسیدند، مورد تقاضای بالایی از سوی مشتریان روبه‌رو شدند. گوشی bl۲۰ new chocolate دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش tft با قابلیت نمایش ۲۶۲ هزار رنگ، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی است. KP۱۰۵ ، GD۵۱۰ و KE۹۷۰ از دیگر گوشی‌های ال جی بود که با قیمت فروش ۱۵۳، ۳۲و ۱۰۸ هزار تومانی در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گرفتند.