لیزری‌های پرفروش اچ پی - ۱۶ آذر ۸۹

بازار دیجیتال- مدل P۲۰۵۵d به عنوان چاپگر لیزری سیاه و سفید اچ پی در بازار داخلی معرفی شد. براساس اعلام ایران اچ پی، یکی از عرضه کنندگان ماشین‌های اداری این برند در بازار داخلی‌، این چاپگر سیاه و سفید لیزری دارای ویژگی‌هایی چون، قابلیت چاپ دو روی اسناد، تجهیز به حافظه ۶۴ مگابایتی‌، پردازنده ۶۰۰ مگاهرتز و... است.

تجهیز به یک درگاه USB‌، کارتریج HP CE۵۰۵A black Cartridge از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

سرعت چاپ این دستگاه هم تا ۳۵ برگ در دقیقه با وضوح تصویر ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ نقطه در اینچ است. این دستگاه با سیستم‌های عامل Windows ۲۰۰۰; Windows XP Home; Windows XP Professional; Windows Server ۲۰۰۳; Windows Vista سازگار است و قابلیت چاپ ۵۰۰۰۰ برگ در ماه را دارد.

این دستگاه با قیمت ۳۳۶ هزار تومان و با ضمانت ایران اچ پی به فروش می‌رسد.

همچنین مدل CP۱۵۱۵n از دستگاه‌های لیزری رنگی پرفروش اچ‌پی در بازار داخلی است.

این چاپگر لیزری رنگی دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به کارت حافظه ۹۶ مگابابتی، پردازنده ۴۵۰ مگا هرتزی‌، درگاه شبکه و درگاه USB و... است.

سایز کاغذهای پشتیبانی شده توسط این دستگاه نیز A۴,A۵,B۵,Letter , Legal ,exective است.تجهیز به کارت شبکه‌،سازگاری با کارتریج‌های ( HP CB۵۷۰A(Black)‌، CB۵۴۱A (CYAN)‌،( CB۵۴۲A(Yellow و(CB۵۴۳A(Magenta از سایر ویژگی‌های این چاپگر است.

این دستگاه همچنین با سیستم‌های عامل Windows ۲۰۰۰; Windows XP Home; Windows XP Professional; Windows Server ۲۰۰۳; Windows Vista و... سازگار است.

سرعت چاپ این دستگاه برای اسناد مشکی نیز ۱۲ برگ در دقیقه با وضوح تصویر ۶۰۰ در ۶۰۰ نقطه در اینچ و برای اسناد رنگی هشت صفحه در دقیقه با وضوح تصویر ۶۰۰ در ۶۰۰ نقطه در اینچ است.

این دستگاه قابلیت چاپ ۳۰۰۰۰ برگ در ماه را داشته و با قیمت ۳۲۵ هزار تومان و با ضمانت شرکت ایران اچ پی به بازار داخلی عرضه شده است.