برندهای پرفروش در بازار حافظه‌های فلش

بازار دیجیتال- فلش دیسک از دسته کالاهایی است که اکثر افراد این روزها برای انتقال اطلاعات از آن استفاده می‌کنند. بر اساس اعلام فعالان بازار، افزایش تنوع در ظرفیت، برند و طرح این کالا کمک زیادی به پرفروش شدن این کالا بوده است.

فعالان بازار با اشاره به این موضوع که در حال حاضر برند Transcend جای KINGSTON که سابق بر این جزو پرفروش‌ترین‌های بازار بوده است را گرفته است گفتند، با افزایش تنوع و همچنین کیفیت بالای حافظه‌های فلش برند Transcend ، برند KINGSTON به جایگاه دوم پرفروش‌های بازار فلش دیسک نزول کرده است.

همچنین حافظه‌های فلش ADATA توانسته‌اند در رده سوم پرفروش‌های بازار بایستند و حافظه‌های فلش KINGMAX را به رده چهارم پرفروش‌های بازار بفرستند.

پس از این برندها نیز SILICON ،SONY،APACER و... در رده‌های بعدی محبوبیت بازار ایستاده اند.

فعالان بازار همچنین به افزایش تقاضا برای حافظه‌های فلش با ظرفیت‌های چهار گیگابایتی و هشت گیگابایتی و شانزده گیگابایتی اشاره کردند و گفتند، سابق بر این، ظرفیت‌های یک گیگابایتی و دو گیگابایتی در بازار فروش خوبی داشتند که اکنون از این ظرفیت‌ها کمتر در بازار استقبال می‌شود .همچنین فلش دیسک‌هایی با ظرفیت ۳۲ گیگابایت در بازار چندان مورد استقبال قرار نمی‌گیرند.