شرکت مخابرات برنامه‌ای برای واگذاری سرویس اینترنت پرسرعت ندارد صابر فیضی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با «مهر» با تاکید بر اینکه مخابرات تاکنون با این شرکت‌ها به صورت همگام پیش رفته است، یادآور شد: تاکنون شرکت مخابرات ایران به صورت مستقیم وارد بحث واگذاری اینترنت پرسرعت نشده است.

فیضی تصریح کرد: این در حالی است که اگر در جایی شرکت‌ها در این زمینه مشارکت نکنند ما مجبور می‌شویم برای ارائه سرویس به مردم وارد بحث واگذاری اینترنت پرسرعت شویم.

وی با تاکید بر اینکه فعلا برنامه‌ای برای ورود شرکت مخابرات به این حوزه وجود ندارد، یادآور شد: تا زمانی که شرکت‌های دارای مجوز در این زمینه مشارکت فعالی داشته باشند، ضرورتی به حضور شرکت مخابرات نیست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین در مورد توسعه فیبر نوری در سخنانی عنوان کرد: تمام مباحث مربوط به توسعه فیبر نوری که در برنامه چهارم توسعه پیش‌بینی شده به نتیجه رسیده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین در مورد حذف محدودیت سرعت اینترنت خانگی نیز به خبرنگار مهر گفت: این موضوع مربوط به سیاست‌های موجود در این بخش می‌شود و ربطی به شرکت مخابرات ندارد.

فیضی تصریح کرد: در صورتی‌که از ما بخواهند این کار را انجام دهیم، شرکت مخابرات ایران آمادگی دارد که سرعت مورد نیاز اینترنت خانگی را تامین کند.