نوبر لپ‌تاپ‌های دل در بازار داخلی

بازار دیجیتال- مدل ۵۰۱۰ از سری inspiron از لپ‌تاپ‌های جدید DELL است که به زودی وارد بازار داخلی می‌شود. این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازندهINTEL CORE I۷-۱.۷۳GHZ‌، رم شش گیگابایتی و ‌هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت مجهز است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ از نوع WXGA است.

تجهیز به کارت گرافیک ATI RADEON ۵۶۵۰ با ظرفیت یک گیگابایت، وب کم و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ مذکور به زودی با ضمانت شرکت نقش وارد بازار داخلی می‌شود.

همچنین مدل ۳۵۰۰ از لپ‌تاپ‌های تازه وارد این برند است که به زودی وارد بازار داخلی می‌شود.

این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۵-۲.۴GHZ‌، رم چهار گیگابایتی و‌ هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۱۵/۶ اینچ از نوع WXGA است.

تجهیز به کارت گرافیک GEFORCE ۳۱۰M با ظرفیت ۵۱۲ مگابایت، وب کم‌، سیستم شناسایی اثر انگشت و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ مذکور نیز به زودی با گارانتی شرکت زیگورات وارد بازار داخلی می‌شود.

و اما مدل ۳۳۰۰ از لپ‌تاپ‌های تازه واردی است که زیگورات وعده عرضه آنها را به بازار داخلی طی روزهای آینده داده است.

این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازندهINTEL CORE I۵‌، رم چهار گیگابایتی و ‌هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۳/۱۳ اینچ از نوع WXGA است. تجهیز به کارت گرافیک GEFORCE ۳۱۰M با ظرفیت ۵۱۲ مگابایت، وب کم، سیستم شناسایی اثر انگشت و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ مذکور نیز به زودی با ضمانت شرکت زیگورات وارد بازار داخلی خواهد شد.