لپ‌تاپ‌های تازه وارد سونی به بازار می‌آیند

بازار دیجیتال- مدل EA۲QGX/BI از لپ‌تاپ‌های تازه وارد سونی است که به‌زودی میهمان بازار داخلی خواهد شد. بر اساس اعلام شرکت نقش، یکی از عرضه کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی‌، این لپ‌تاپ به پردازنده Intel Core i۵‌، رم شش گیگابایتی و ‌هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت مجهز است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۱۴ اینچ از نوع WXGAو با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ نقطه در اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیک ATI Radeon HD۵۱۴۵ با ظرفیت حافظه ۵۱۲ مگابایت‌، قابل ارتقا تا یک گیگابایت، اپتیکال درایو DVD±RW‌، بلوتوث، HDMI Connection Output‌، ورودی میکروفن، Headphone Jack‌، VGA Output‌، یک پورت Esata و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ مذکور به زودی با ضمانت شرکت نقش وارد بازار داخلی خواهد شد.

همچنین مدلEA۲GFX/BI از لپ‌تاپ‌های تازه وارد سونی است که به زودی وارد بازار داخلی خواهد شد.

این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel Core i۵‌،رم چهار گیگابایتی و ‌هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۱۴ اینچ با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ نقطه در اینچ است. تجهیز به کارت گرافیک ATI Radeon HD۵۱۴۵ با ظرفیت حافظه ۵۱۲ مگابایت‌، قابل ارتقا تا یک گیگابایت Blu-Ray Disk ROM‌، HDMI Connection Output‌، ورودی میکروفن، VGA Output‌، سه پورت usb ۲.۰ و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ مذکور نیز با گارانتی شرکت نقش به بازار داخلی عرضه شده است.

مدل EA۲SGX/BI نیز از لپ‌تاپ‌های تازه واردی است که به پردازنده Intel Core i۳ مجهز است. لپ‌تاپ مذکور به رم چهار گیگابایتی،‌ هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت، صفحه نمایش ۱۴ اینچ با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ نقطه در اینچ و ... مجهز است.

تجهیز به کارت گرافیک ATI Radeon HD۵۱۴۵ با ظرفیت ۵۱۲ مگابایت، قابل ارتقا تا یک گیگابایت، اپتیکال درایو DVD±RW‌، بلوتوث،

wlan ‌، HDMI Connection Output‌، ورودی میکروفن، Headphone Jack‌، VGA Output‌، یک پورت Esata از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. این لپ‌تاپ هم به زودی وارد بازار داخلی می‌شود.