پرفروش‌های اچ تی سی در بازار - ۷ آذر ۸۹

فروشندگان گوشی‌های اچ تی سی مدل Desire این برند را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی در بازار امروز موبایل تهران معرفی کردند. امکانات بالا و قیمت مناسب مدل‌های فوق باعث شده تا بیشتر مشتریان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.

گوشی Desire که یکی از گوشی‌های جدید این برند در بازار به شمار می‌آید با قیمت فروش ۶۶۰ هزار تومانی مورد خرید علاقه‌مندان این برند قرار گرفته است. صفحه نمایش ۷/۳ اینچی مولتی‌تاچ AMOLED، جک صوتی ۵/۳ میلیمتری، ارتقا حافظه اصلی تا ۳۲ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و سیستم‌عامل آندروید از مشخصات فنی گوشی Desire به شمار می‌آید. گوشی Wildfire این برند که با قیمت ۴۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد نیز با امکاناتی نظیر صفحه نمایش ۲/۳ اینچی مولتی تاچ TFT، جک صوتی ۵/۳ میلیمتری، ارتقای حافظه اصلی تا ۳۲ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و سیستم‌عامل آندروید مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

گوشی Legend از دیگر گوشی‌های خوش فروش این برند است که با بهای ۵۶۷ هزار تومان از فروش مناسبی برخوردار شده است. صفحه نمایش لمسی۳/۲ AMOLED اینچی مولتی تاچ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، سیستم‌عامل آندروید و ارتقای حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت از ویژگی‌های Legend اچ تی سی به شمار می‌آید.

HD MINI اچ تی سی نیز با بهای فروش ۴۸۰ هزار تومانی توانسته در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گیرد.