بازار دیجیتال- مدل EB ۱ RG/B به عنوان لپ‌تاپ باقابلیت و پرفروش سونی در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام پاندا تکنولوژی، یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۵-۲.۲۶GHZ ، رم چهار گیگابایتی و‌ هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۵/۱۵ اینچ از نوع LED است.

تجهیز به کارت گرافیک INTEL X۴۵۰۰ با ظرفیت ۲۵۶ مگابایت، قابل ارتقا تا یک گیگابایت، اپتیکال درایو DVD، وب کم، بلوتوث، کارتخوان، پورت HDMI و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ مذکور با قیمت یک میلیون و ۲۹۳ هزار تومان و با ضمانت شرکت پاندا تکنولوژی به فروش می‌رسد.

همچنین مدل EB ۲ KGX/B از لپ‌تاپ‌های پرفروش این برند در بازار داخلی معرفی شد که به پردازنده INTEL CORE I۳-۲.۲۶GHZ ، رم سه گیگابایتی و ‌هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت مجهز است.

تجهیز به صفحه نمایش ۵/۱۵ اینچ از نوع LED، وب کم، بلوتوث، کارتخوان، کارت گرافیک INTEL X۴۵۰۰ با ظرفیت حافظه ۲۵۶ مگابایت، قابل ارتقا تا یک گیگابایت، پورت HDMI و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ مذکور نیز با قیمت یک میلیون و ۱۷۶ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

و اما مدل W۲۱۱ از مینی لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت و پرفروش این برند در بازار داخلی است که دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده INTEL ATOM ۱.۶GHZ، رم یک گیگابایتی و ‌هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۱۰ اینچ از نوع LED است.

تجهیز به کارت گرافیکی INTEL X۴۵۰۰ با ظرفیت ۲۵۶ مگابایت، وب‌کم، بلوتوث، باتری ۶CELL و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

این لپ‌تاپ که در رنگ‌های صورتی، سفید و قهوه‌ای به بازار عرضه شده است، قیمتی حدود ۶۹۹ هزار تومان دارد.