بازار دیجیتال- سایت‌های فعال در حوزه کتاب کم نیستند که هر کدام خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌کنند. یکی از این سایت‌ها سایت پرشین کتاب به آدرس www.persianketab.net است.

پرشین کتاب با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، راه اندازی شده است. هدف این سایت ایجاد سرعت و سهولت دسترسی به کتاب و رواج شیوه‌های نوین ارتباطی در جامعه اطلاعاتی است. پرشین کتاب به منظور جذب مخاطبان به سوی کتاب، تلاش می‌کند با ارائه خدمات مناسب و عرضه کتاب با تخفیف‌های دائمی‌علاوه بر گسترش فرهنگ کتابخوانی، ارتباط مطلوبی میان افراد کتابخوان با فناوری نوین ارتباطی ایجاد کند.
در پرشین کتاب علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را در زمینه‌های مختلف به صورت الکترونیکی خریداری کنند و در نشانی درخواستی خود تحویل بگیرند. در این سایت می‌توان به کامل‌ترین مجموعه کتاب‌های ایرانی با موضوعاتی همچون مدیریت، ادبیات، کودک، اجتماعی، علمی، تاریخی، درسی، روانشناسی، مذهبی، علوم قرآنی و عمومی‌و غیره دسترسی داشت. به گفته گردانندگان این سایت، پرشین کتاب سعی کرده برای تکمیل کتب ارائه شده در سایت با کلیه ناشران و توزیع‌کنندگان معتبر ارتباط برقرار کرده تا مجموعه کامل‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد.